واکنش شهرداری تهران به سگ کشی

به گزارش مجله مدیریت ناب، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان اینکه شهرداری اقدام به کشتار سگ ها نکرده است، گفت: عده ای در این میان سیاه نمایی کردند چراکه سگ های بلاصاحب تنها برای عقیم سازی و واکسیناسیون توسط شهرداری زنده گیری و پس از انجام امور لازم مجدداً رها می شوند.

واکنش شهرداری تهران به سگ کشی

به گزارش خبرنگاران، حمیدرضا تحصیلی اضافه کرد: متأسفانه سوءتفاهمی مبنی بر کشتار حیوانات از جمله سگ ها توسط شهرداری تهران پیش آمده است و عده ای هم در این میان اقدام به سیاه نمایی نموده اند.

وی با بیان اینکه شهرداری به هیچ وجه نسبت به کشتار سگ ها اقدام ننموده است، گفت: گروهی که روز گذشته در مقابل شهرداری تهران در این خصوص تجمع نموده بودند، دچار سوءتفاهم شده بودند. به همین منظور روز گذشته تعدادی از آنان را به محل عقیم سازی سگ ها بردیم تا از نزدیک در جریان امور قرار بگیرند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تهران نسبت به کنترل و جمع آوری حیوانات بدون صاحب اقدام می نماید، اظهارکرد: طی روزهای اخیر گزارش هایی از بیماری هاری و گازگرفتگی توسط سگ های بلاصاحب اعلام شده بود، به همین منظور تصمیم گرفتیم تا سگ ها را جمع آوری و مجدداً پایش کنیم حتی در این میان تعدادی از سگ های قلاده دار نیز برای پایش به محل نگهداری منتقل شدند.

تحصیلی با اشاره به اینکه تعدادی از افرادی که مدعی بودند شهرداری سگ ها را کشته است در جریان جزئیات زنده گیری سگ ها قرار گرفتند، گفت: سگ های بلاصاحب نیز توسط داروی بیهوشی ابتدا بیهوش می شوند سپس توسط خودروهای مخصوص به مرکز قرنطینه حیوانات بلاصاحب در آرادکوه منتقل می شوند و در آنجا پس از بازبینی توسط پزشک اقدامات لازم از جمله واکسیناسیون، عقیم سازی و پلاک گذاری آن ها اجرا شده و در نهایت مجدداً رهاسازی می شوند.

بنا براعلام شهرنوشت، به گفته مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران طی روزهای گذشته 70 قلاده سگ برای پایش به این مرکز منتقل و پس از بازیابی از لحاظ نژاد و وضعیت سلامتی مجدداً رهاسازی شده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 201

به "واکنش شهرداری تهران به سگ کشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش شهرداری تهران به سگ کشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید