همسرمکرون به قرنطینه رفت

به گزارش مجله مدیریت ناب، دفتر رییس جمهوری فرانسه گفت که همسر او به دلیل تماس با یک فرد مبتلا به کرونا، خود را قرنطینه نموده است.

همسرمکرون به قرنطینه رفت

به گزارش خبرگزاری رویترز، دفتر امانوئل مکرون رییس جمهوری فرانسه روز دوشنبه خاطرنشان کرد که بریجیت مکرون همسر او به دلیل تماس با کسی که ابتلای قطعی به کرونا داشته، به مدت هفت روز خود را قرنطینه می نماید.

به گفته دفتر مکرون، همسر رییس جمهوری فرانسه روز دوشنبه با این فرد تماس داشته و با وجود اینکه در حال حاضر علایمی مبنی بر ابتلا به کووید19 ندارد، براساس توصیه های مقام های بهداشتی این کشور خود را قرنطینه می نماید.

در فرانسه که در روزهای اخیر رکورد جدیدی از ابتلا به کووید19 ثبت نموده، از روز شنبه مقررات منع رفت و آمد در دوازده شهر عظیم از جمله پاریس و حومه آن اعمال شده است؛ نزدیک به 20 میلیون فرانسوی بنابر اطلاعیه دولت، به اجبار باید از 9 شب تا 6 صبح به منظور مهار شیوع موج دوم کرونا در منزل خود بمانند.

نشریه فرانسوی لوموند به نقل از نخست وزیر فرانسه، برقراری دوباره شرایط اضطراری در این کشور را از روز شنبه (17 اکتبر) اعلام نموده است. لوموند اضافه کرد: خیابان های پایتخت این کشور آرام آرام در سکوت فرو می فرایند، شرایطی که از سال 1961 تا به امروز بی سابقه بوده است.

در حالی که شیوع ویروس کرونا در دنیا همچنان رو به افزایش است، سازمان دنیای بهداشت روز شنبه شرایط شیوع این ویروس در قاره اروپا را بسیار نگران کننده توصیف کرد.

میزان شیوع ویروس کرونا در هفته جاری در اروپا نسبت به هفته پیش 44 درصد افزایش داشته است که این رقم، میزان گستردگی شیوع این ویروس در این قاره را نشان می دهد. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1212

به "همسرمکرون به قرنطینه رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همسرمکرون به قرنطینه رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید