نکونام: نه قول قهرمانی دادم نه کسب سهمیه، یک بازیکن یک میلیاردی هم نداریم

به گزارش مجله مدیریت ناب، سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت که قول قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را نداده است.

نکونام: نه قول قهرمانی دادم نه کسب سهمیه، یک بازیکن یک میلیاردی هم نداریم

به گزارش خبرنگاران از مشهد، جواد نکونام پس از رجحان یک بر صفر فولاد در خانه شهر خودرو گفت: می دانستیم بازی سختی داریم و به خوبی آنها را بررسی کردیم. یحیی گل محمدی تیم خیلی خوبی را آماده نموده است. امروز کمترین موقعیت را به تیم خوب شهر خودرو دادی؛ تیمی که یکی از مدعیان قهرمانی است.

وی افزود: بازی خوبی ارائه دادیم و به آنچه می خواستیم رسیدیم. لیاقت این برد را داشتیم و به حق مان رسیدیم. در نیمه اول موقعیت گل داشتیم و حتی یک بار هم به تیر دروازه آنها زدیم.

نکونام با تقدیر از طرفداران تیمش یادآور شد: امیدوارم بازیکنان ما بتوانند این روند خوبی را که در پیش گرفته اند ادامه دهند. تیم خوبی داریم و 4 بازیکن اصلی مان را در اختیار نداشتیم. با این شرایط هنوز در هیچ بازی کل تیم را در اختیار نداشته ایم.

سرمربی فولاد در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص قضاوت داور بازی بیان کرد: شاهد داوری خوبی از کوپال ناظمی بودیم و او واقعا یکی از داوران خوب کشورمان است.

وی در ارتباط به آینده تیمش و اینکه آیا قول کسب سهمیه را به مدیران باشگاهش داده است یا نه؟ گفت: نه من هیچ قولی به هیچ کس نداده ام. نه قول قهرمانی و نه کسب سهمیه بلکه به دنبال این بوده و هستیم که فولاد را به صندلی واقعی اش در این دو سالی که اینجا خواهم بود، برسانیم. حتما می دانید که 6 تیم در لیگ هستند که از لحاظ هزینه با دیگر تیم ها فاصله زیادی هستند و ما از این لحاظ حتی نمی توانیم به این تیم ها نزدیک شویم. شاید باورتان نگردد اما ما به غیر نفرات خارجی یک بازیکن یک میلیاردی هم در تیم مان نداریم. شرایط باشگاه این طور است و تاکید می کنم قولی به کسی نداده ام و فقط کوشش می کنیم تا به صندلی خوبی در جدول برسیم.

نکونام با بیان اینکه داوری تا اینجای لیگ به ضرر آنها بوده است، اعلام کرد: در دیدار قبل پنالتی به سود تیم ما گرفته نشد که من خیلی نمی خواهم در خصوص بازی هایی که اجرا شده صحبت کنم. بهتر است در این مورد هم حرفی نزنند اما در این بین بعضی صحبت ها انجام می گردد که درست نیست. ما باید به آینده فکر کنیم و دیگر درباره گذشته حرف نزنیم. ما فقط تا فردا برای این برد جشن می گیریم و خیلی فرصت خوشحالی نداریم و بهتر است به بازی با پیکان فکر کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 389

به "نکونام: نه قول قهرمانی دادم نه کسب سهمیه، یک بازیکن یک میلیاردی هم نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: نه قول قهرمانی دادم نه کسب سهمیه، یک بازیکن یک میلیاردی هم نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید