مکان هایی را که ائتلاف سعودی انتظار ندارد، هدف قرار می دهیم

به گزارش مجله مدیریت ناب، به گزارش خبرنگاران به نقل از المسیره، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن امروز یکشنبه سخنانی را در مورد تداوم تجاوزات نظامی ائتلاف سعودی به این کشور عنوان نمود.

مکان هایی را که ائتلاف سعودی انتظار ندارد، هدف قرار می دهیم

بر اساس این گزارش، وی در هشدار جدی خطاب به ائتلاف سعودی گفت: اگر به تجاوز نظامی تان ادامه دهید، مکان هایی را که انتظار ندارید، هدف قرار می دهیم.

الحوثی همچنین عنوان نمود: محاصره یمن و تجاوز علیه این کشور باید هرچه سریع تر انتها یابد؛ در غیر این صورت، متجاوزان با پاسخ های قاطعانه ارتش یمن روبرو خواهند شد.

وی در ادامه به تحریم های ایالات متحده آمریکا علیه دو فرمانده انصارالله یمن اشاره نمود و گفت: این تحریم ها، یمن را نمی هراساند.

لازم به ذکر است، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز از سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی ائتلاف سعودی توسط ارتش این کشور اطلاع داد. وی در این خصوص گفت: پهپاد جاسوسی ائتلاف سعودی که در آسمان الجوف در حال گشت زنی بود با یک فروند موشک زمین به هوا سرنگون شد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن عنوان نمود: عملیات مذکور از طریق موشکی انجام شد که تا به امروز از آن رونمایی نشده بود. پهپاد جاسوسی سرنگون شده از نوع CH4 بود. این مقام نظامی یمن توضیح داد: ما با این اقدام خود به سعودی ها گفتیم که آسمان یمن جایی برای گشت زنی و گردش کردن نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1620

به "مکان هایی را که ائتلاف سعودی انتظار ندارد، هدف قرار می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکان هایی را که ائتلاف سعودی انتظار ندارد، هدف قرار می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید