مهلت پذیرش دانشجویان دوره دکتری استعداد درخشان دانشگاه تربیت مدرس تمدید شد

به گزارش مجله مدیریت ناب، مهلت پذیرش دانشجویان دوره های دکتری تخصصی سال 99 استعداد درخشان دانشگاه تربیت مدرس تا 31 اردیبهشت ماه تمدید شد.

مهلت پذیرش دانشجویان دوره دکتری استعداد درخشان دانشگاه تربیت مدرس تمدید شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مهلت ثبت نام داوطلبان پذیرش دوره های دکتری تخصصی استعداد درخشان (برگزیدگان علمی) دانشگاه تربیت مدرس تا 31 اردیبهشت ماه 1399 تمدید شد.

با توجه به مسائل بوجود آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا و همچنین درخواست های متعدد داوطلبان مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام، مهلت ثبت نام داوطلبان پذیرش در این دانشگاه حداکثر تا انتها روز چهارشنبه مورخ 31 اردیبهشت ماه 99 تمدید شد.

ضروری است داوطلبان واجد شرایط در فرصت باقیمانده نسبت به ثبت نام و بارگذاری کلیه مدارک الزامی در سامانه گلستان دانشگاه اقدام کنند.

شایان ذکر است نتیجه بررسی اولیه نسخه الکترونیکی مدارک داوطلبان پس از انتها مهلت ثبت نام از طریق بخش آموزش وبگاه دانشگاه اعلام می شود و صرفا داوطلبانی که شرایط بررسی مدارک آن ها در سامانه گلستان دانشگاه تایید اعلام می شود، مجاز به تکمیل فرایند ثبت نام و دریافت گواهی مربوط می شوند و نیازی به پیگیری و تماس تلفنی در این خصوص نخواهند داشت.

به اطلاع دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه تربیت مدرس نیز می رساند در راستای عدم مراجعه حضوری به دانشگاه، داوطلبان می توانند درخواست خود مبنی بر تکمیل و دریافت فرم شماره 1 (گواهی معدل و ...) را به پست الکترونیک [email protected] ارسال کنند تا فرم مربوط پس از تکمیل و تایید توسط مدیریت امور آموزشی دانشگاه به پست الکترونیک آنان ارسال شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 927

به "مهلت پذیرش دانشجویان دوره دکتری استعداد درخشان دانشگاه تربیت مدرس تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت پذیرش دانشجویان دوره دکتری استعداد درخشان دانشگاه تربیت مدرس تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید