ملکی: هزینه های استقلال در قطر و عمان حرف وحدیث نداشت، الآن هم با رحمتی رابطه خوبی دارم

به گزارش مجله مدیریت ناب، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تأکید کرد که با دروازه بان باتجربه آبی پوشان رابطه خوبی دارد.

ملکی: هزینه های استقلال در قطر و عمان حرف وحدیث نداشت، الآن هم با رحمتی رابطه خوبی دارم

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

اکبر عباس ملکی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره استقلال، دربی 86، ابهامات سفر آبی پوشان به قطر و عمان و ... صحبت هایی را انجام داد که در زیر می خوانید:

خبرنگاران: بعضی ها از بیژن حیدری داور بازی فولاد خوزستان استقلال انتقاد نموده اند که به سیدحسین حسینی عمداً کارت زرد داده است. واکنش تان چیست؟

نه، به این چیزها اعتقادی ندارم. داوران ما محترم هستند و از این اتفاقات می افتد. شاید هم کارت زردی که داور داد، درست نبوده باشد، اما عمدی نبود.

خبرنگاران: چه پیش بینی از نتیجه دربی دارید؟

با توجه به بازی های اخیر که از تیم دیده ام، امیدوارم طرفداران استقلال شادتر از طرفداران رقیب از استادیوم بیرون بروند.

خبرنگاران: چه پیش بینی ای از استقلال فصل آینده دارید؟ آیا برای تمدید قرارداد شفر به نتیجه رسیده اید؟

از شفر راضی هستیم و اگر ایشان بخواهند می توانیم قراردادش را تمدید کنیم. شفر استقلال را به خوبی مدیریت و راهنمایی نموده است و از او راضی هستیم.

خبرنگاران: با توجه به اتفاقات چند ماه گذشته، به نظر می رسد امروز رابطه خوبی با سیدمهدی رحمتی دارید ...

الآن هم رابطه خوبی با رحمتی دارم. در برنامه نود هم دیدید که رحمتی طرف حق را گرفت. مهدی بزرگ تیم ماست و خیلی هم دوستش دارم. او به تیم یاری می نماید و مسئله ای وجود ندارد.

خبرنگاران: بدهی های باشگاه به کجا رسید؟

تمام بدهی های 10 سال گذشته را معین تکلیف نموده ایم و بیشتر آنها پرداخت شده است. البته یک سری بزرگان هم سراغ ما نمی آیند، مثل پرویز مظلومی. ما می دانیم طلب دارند، اما وضع اقتصادی باشگاه بهتر گردد، پرداخت خواهیم کرد. بدهی استقلال از 10 سال پیش انباشته شده و نمی توان به یک باره همه را پرداخت کرد. ما استقلالی های واقعی مانند محسن فروزان نیز داریم که 390 میلیون تومان از طلبش را بخشید. سیاوش اکبرپور هم خیلی از طلبش را بخشید. اینها استقلالی های واقعی هستند.

خبرنگاران: پیش از جذب تیام و بویان دو بازیکن خارجی خود، شفر از ایجنتی صحبت نموده بود که اجازه نمی داد بازیکنان خارجی مدنظرش به استقلال بیایند. آیا پیگیری کردید که این فرد چه کسی است؟

ما او را نمی شناسیم. شنیده ایم این رخ داده، اما این را که از کدام آژانس بوده، نمی دانیم. متأسفانه بازیکنان مدنظر را فراری داده بودند.

خبرنگاران: در خصوص سفر استقلال به قطر و عمان حرف وحدیث هایی به وجود آمده که باشگاه متحمل هزینه های زیادی شده است. چه پاسخی به این مباحث دارید؟

چه هزینه ای می توانیم نموده باشیم؟ تیم ما به خاطر اینکه ناچار بود، اردویی را در این دو کشور برگزار کرد. ما هزینه هتل را داشتیم و چیز دیگری نبود. نمی توانستیم به تهران برگردیم و دوباره به عمان برویم، به همین خاطر اردوی مان را در این دو کشور برگزار کردیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 472

به "ملکی: هزینه های استقلال در قطر و عمان حرف وحدیث نداشت، الآن هم با رحمتی رابطه خوبی دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملکی: هزینه های استقلال در قطر و عمان حرف وحدیث نداشت، الآن هم با رحمتی رابطه خوبی دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید