مقاله: برای طبیعت گردی در کانادا کجاها برویم؟

به گزارش مجله مدیریت ناب، در اینجا یکی از قدیمی ترین و طولانی ترین مسیرهای طبیعت گردی و کوه نوردی کانادا را می بینید. اگر این مسیر را در پیش گیرید در انتهای آن به آبشارهای نیاگارا یکی از زیباترین جاذبه های جهان می رسید. مسیرهای این پارک امکانات زیادی دارند و در آن ها طبیعت گردی آسانی را در پیش رو دارید. می توانید مسیر را با کوهنوردی بگذرانید و یا در صندلی های مخصوص بدوید. این پارک تابستان های خنک و زمستان های ملایمی دارد پس حتی اگر علاقمند به چشم اندازهای زمستانی هم هستید باز هم می توانید روی این پارک حساب کنید البته در این فصل از سال باید راهی مسیرهای کم چالش تر شوید.

مقاله: برای طبیعت گردی در کانادا کجاها برویم؟

خلیج فاندی که یکی از هفت شگفتی آمریکای شمالی است جزر و مدهایی دارد که از بزرگ ترین نمونه های جهان هستند پس اگر اهل طبیعت گردی هستید دیدنی آن را به هیچ اسم از دست ندهید. این پارک 25 مسیر مختلف دارد که با انتخاب هر کدام از آن ها چشم اندازها و مسیرهای متفاوتی انتظارتان را می کشد. در هر یک از این مسیرها طبیعتی متنوع و متفاوت را می بینید و از این همه چشم اندازهای بکر غافلگیر می شوید.

در پارک ملی بنف در طول مسیرهای طبیعت گردی دهکده های بزرگ زیادی را می بینید اما در این پارک به جای آن همه دهکده فقط با یک شهر بندری روبرو می شوید. مسیرهای این پارک هم شباهت زیادی به پارک ملی بنف دارند و در آن راه های زیادی برای طبیعت گردی دارید. برای انتخاب مسیرها به این توجه کنید که چند روز را برای طبیعت گردی در این پارک کنار گذاشته اید حتی مسیرهایی هست که می توانید در طول یک روز بیشتر جلوه های زیبای طبیعت را در آن دیدن کنید. اگر دلتان طبیعت گردی ماجراجویانه و چالش برانگیز می خواهید مسیر تاماراک را انتخاب کنید؛ این مسیر در ارتفاع 2500 متری قرار گرفته و 32 کیلومتر طول دارد به طوری که شما را دو سه روز درگیر خود می نماید. این مسیر به قدری زیباست که بعد از اینکه از آن برگشتید می توانید ادعا کنید که زیبایی های طبیعی کانادا را کشف نموده اید.

منبع مقاله: برای طبیعت گردی در کانادا کجاها برویم؟

انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1787

به "مقاله: برای طبیعت گردی در کانادا کجاها برویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: برای طبیعت گردی در کانادا کجاها برویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید