معترضان قرنطینه در آلمان بازداشت شدند

به گزارش مجله مدیریت ناب، یورونیوز گزارش داد، پلیس آلمان بیش از 100 نفر را به دلیل مخالفت با تدابیر محدودکننده به منظور پیشگیری از شیوع کووید-19 بازداشت نموده است.

معترضان قرنطینه در آلمان بازداشت شدند

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش یورونیوز صدها نفر از مردم آلمان روز شنبه در میدان رزا لوکزامبورگ در برلین گردهم آمده بوده اند تا مخالفت خود را با اقدامات محدودنماینده ابراز نمایند.

این تجمع در حالی برگزار گردید که دولت آلمان هرگونه تجمع و گردهمایی را منع نموده است. تجمع بیش از 20 نفر در پایتخت آلمان منع شده است.

تارنمای سازمان دهنده این اعتراض خواهان خاتمه دادن به شرایط فوقالعاده است و تهدید ناشی از این ویروس را کم اهمیت توصیف نموده است.

بعضی از معترضان تی شرت هایی به تن داشتند که بر روی آن جملاتی نوشته بود که آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان را به جلوگیری از زندگی و حتی آزادی مردم متهم می کرد. بعضی دیگر پلاکاردهایی در دست داشتند که به روی آن نوشته بود لابی دارویی را متوقف کنید.

پلیس در بیانیه ای اعلام نمود که از معترضان خواسته به دلیل پیروی از مقررات فاصله گذاری اجتماعی متفرق شوند و پس از این که این خواسته بی پاسخ مانده مجبور به اعمال زور شده است.

در بیانیه پلیس آمده است: در مجموع 105 نفر شناسایی شده اند و پیگیری های قانونی درباره ناقضان قرنطینه در ارتباط با قانون پیشگیری از بیماری های عفونی شروع شده است.

در این درگیری ها 5 پلیس دچار آسیب های خفیف شدند.

براساس مرکز تحقیقات رابرت کوخ تا روز شنبه 152 هزار و 438 نفر در آلمان به کووید-19 مبتلا شده اند و شمار جانباختگان این کشور 5 هزار و 500 نفر بوده است.

نارضایتی عمومی از محدودیت های قرنطینه در آلمان در حال افزایش است و بیشتر مخالفت ها از سوی حزب راست افراطی آلمان به عنوان اصلیترین جناح مخالف در مجلس این کشور است. حزب راست افراطی آلترناتیو برای آلمان دولت این کشور را به اغراق درباره خطر ناشی از ویروس متهم نموده و خواهان گشایش فوری همه فعالیت های تجاری است.

کشف سالن آرایش زیرزمینی در آلمان

در همین حال خبرگزاری آلمان (د.پ.آ) گزارش داده که پلیس این کشور پیروز به کشف دو سالن آرایش زیرزمینی در جنوب آلمان شده است.

آرایشگاه ها در آلمان هنوز اجازه فعالیت ندارند اما بعضی دیگر از مقررات قرنطینه در این کشور از این هفته آسان تر شده است و بعضی از مغازه ها که فعالیت ضروری دارند با حفظ فاصله اجتماعی از روز دوشنبه فعالیت خود را از سر می گیرند.

آنگلا مرکل شرایط کنونی کشورش را همچون سر خوردن روی یک قطعه یخ نازک که بسیار هم نازک است توصیف نموده و درباره تعجیل در توقف قرنطینه اعمال شده در این کشور هشدار داده است.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 909

به "معترضان قرنطینه در آلمان بازداشت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معترضان قرنطینه در آلمان بازداشت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید