مظلوم واقع شدن پروژه ای میراث فرهنگی در اهر، ازمحافظه کاری و شعارگونه در اجرای پروژه ها پرهیز کنیم

به گزارش مجله مدیریت ناب، فرماندار اهر گفت:اجرای پروژه های میراث فرهنگی از مطالبات به حق مردمی است و ما نباید با شعار ها و وعده های توخالی و نگاه آرمانی مردم را امیدوار کنیم.

مظلوم واقع شدن پروژه ای میراث فرهنگی در اهر، ازمحافظه کاری و شعارگونه در اجرای پروژه ها پرهیز کنیم

به گزارش خبرنگار از،رسول خدابخشفرماندار اهر گفت: اجرای پروژه های میراث فرهنگی از مطالبات به حق مردمی است و ما نباید با شعار ها و وعده های توخالی و نگاه آرمانی مردم را امیدوار کنیم و باید در تحقق خواسته های به حق مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

او کار های صورت گرفته در حوزه میراث فرهنگی را متناسب با پیشینه فرهنگی و تاریخی شهرستان ندانست وافزود: شهرستان اهر در این حوزه با این همه قابلیت و ظرفیت مغفول و مظلوم واقع شده است ضرورت دارد با پرهیز از کلی گویی ها، پروژه با اولویت لازم زمان بندی گردد و ضرورت دارد با هدف گذاری مناسب همه دست اندرکاران اهتمام ویژه داشته باشیم و نقش این انجمن در خط دهی و پیگیری امور مرتبط بسیار موثر است.

او بر ضرورت نظارت و کارشناسی لازم طرح های گردشگری تاکید نمود وگفت: باید طرح های پیشنهادی در حوزه گردشگری دارای توجیه فنی و کارشناسی شده باشد و این انجمن نقش موثری را در هدایت و تخصصی کردن طرح ها و هدایت و مشاوره داشته باشد.

رئیس کارگروه میراث فرهنگی و گردشگری بر ضرورت حمایت از طرح های خدمات گردشگری با مشارکت بخش خصوصی تاکید نمود و یادآور شد: در تحقق این امر ضمن هماهنگی و برگزاری جلسات مختلف با ادارات مرتبط و لحاظ رعایت ضوابط بهداشتی و امنیت غذایی از ایجاد طرح های متناسب با حوزه گردشگری در شهرستان اهر حمایت می گردد.

خدابخش اظهار داشت: خوشبختانه در انتخاب اعضای این انجمن انتخابی شایسته شده و اعضای آن را چهره های شاخص فرهنگی، اجتماعی و متخصصی تشکیل می دهند که ضرورت دارد از تجربیات ارزشمند این عزیزان استفاده لازم و کافی را ببریم و فرمانداری اهر از ایده ها و پیشنهادات و نظرات کارشناسی اعضا حمایت می نماید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1174

به "مظلوم واقع شدن پروژه ای میراث فرهنگی در اهر، ازمحافظه کاری و شعارگونه در اجرای پروژه ها پرهیز کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مظلوم واقع شدن پروژه ای میراث فرهنگی در اهر، ازمحافظه کاری و شعارگونه در اجرای پروژه ها پرهیز کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید