مرگبارترین روز کرونایی در روسیه

به گزارش مجله مدیریت ناب، ستاد مبارزه با کرونا در روسیه گفت در شبانه روز اخیر 491 نفر در این کشور بر اثر کرونا جان سپرده اند که مرگبارترین روز کرونایی در روسیه از شروع همه گیری تا به امروز محسوب می گردد.

مرگبارترین روز کرونایی در روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

ستاد مبارزه با کرونا در روسیه اعلام نمود در شبانه روز اخیر 491 نفر در این کشور بر اثر کرونا جان سپرده اندتا مجموع مرگ بر اثر کرونا در روسیه به 37 هزار و 31 نفر برسد و 24 هزار و 326 نفر بیمار جدید شمار افراد مبتلا شده به کرونا در روسیه به 2 میلیون و 138 هزار و 838 نفر رسید.

افزایش چند برابری شمار افراد مبتلا به کرونا و آمار مرگ بر اثر این بیماری در روسیه نگرانی مسوولان این کشور را برانگیخته است. و بر همین اساس آخرین شرایط شیوع همه گیر کرونا و امکان مقابله با این بیماری در نشستی در مسکو با شرکت مقام های عالیرتبه روس آنالیز شد.

تاتیانا گولیکووا رئیس ستاد مبارزه با کرونا در روسیه گفت که آمار روزانه ابتلای به کرونا در روسیه از اول ماه اکتبر تا روز 23 ماه نوامبر (10 مهر ماه تا سوم آذر ماه) 2،8 برابر افزایش یافته است.

به گفته گولیکووا، شرایط شیوع کووید-19 در روسیه دشوارتر می شود و این شرایط با فرا رسیدن پاییز و زمستان که فصل شیوع گسترده بیماریها است، ارتباط دارد.

رئیس ستاد مبارزه با کرونا در روسیه گفت: شیوع کرونا در روسیه گسترش یافته است و در حالی که اول ماه اکتبر(آبان) 6 نفر از 100 هزار نفر به کرونا مبتلا شده بودند در زمان حاضر به 17 تن در 100 هزار نفر رسیده است.

وی همچنین اعلام نمود که واکسیناسیون گسترده کرونا در روسیه از سال 2021 شروع می شود و داوطلبانه خواهد بود.

به گفته گولیکووا تا به امروز 117 هزار دوز واکسن کرونا از نوع اسپوتنیک-وی در روسیه فراوری شده است و انتظار می رود تا سرانجام سال 2 میلیون دوز از این واکسن فراوری شود.

به گزارش خبرگزاری ریانووستی، آنا پوپووا رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان روسیه (دست اندر کار مبارزه با بیماریهای واگیر) ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک واکسیناسیون کرونا در روسیه شروع شود و این امر امکان دهد تا وضع مبارزه با شیوع کرونا بهبود بیابد.

وی بر این باور است که بیماری کرونا هر سال بازمی شود و در فصل زمستان شیوع گسترده تری خواهد داشت.

، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1286

به "مرگبارترین روز کرونایی در روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگبارترین روز کرونایی در روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید