مرزبان: تعطیلی لیگ به سپاهان یاری کرد، پرونده بعضی مسائل در تیم بسته شد

به گزارش مجله مدیریت ناب، گروه استان ها- مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تعطیلات دو هفته ای لیگ بسیار به ما یاری کرد چون فرصت داشتیم درباره تمام مسائل تیم آنالیز لازم را انجام دهیم.

مرزبان: تعطیلی لیگ به سپاهان یاری کرد، پرونده بعضی مسائل در تیم بسته شد

به گزارش خبرنگاران از اصفهان ، علیرضا مرزبان چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از ملاقات فردای تیمش برابر آلومینیوم اراک در هفته دوم لیگ برتر فوتبال، با تسلیت درگذشت محمود یاوری به جامعه ورزش و فوتبال به خصوص فوتبال اصفهان و خانواده آن مرحوم گفت: از کادر درمان و مسئولانی که در جبهه سلامت مشغول خدمت به مردم هستند بسیار تشکر می کنم؛ کسانی که از شهرداری گرفته تا مراکز درمانی و بهداشتی شب و روز برای سلامتی مردم کوشش می نمایند.

وی اضافه کرد: با توجه به اتفاقات فصل گذشته و جا ماندن سپاهان از کورس قهرمانی که تیم وارد بحرانی عظیم شد و به همین دلیل حتی سهمیه آسیا را از دست داد، پس از شکستی که در هفته نخست لیگ داشتیم و در فاصله هفته اول تا دوم لیگ روی مسائل تاکتیکی، روانی و بدنی بازیکنان کار نموده ایم و بسیار امیدواریم که فردا بازی موفقی مقابل حریف خود خواهیم داشت. شرایط فصل گذشته و ناکامی در کسب سهمیه طرفداران، باشگاه، تیم و بازیکنان را تحت تأثیر قرار داد و به همین دلیل لازم دانستیم در تمام جوانب کار کنیم. خوشحالم که تعطیلی دو هفته ای به این امر یاری کرد و این مژده را به طرفداران می دهم که در این سه بخش با موفقیت کار نموده ایم.

مربی تیم فوتبال سپاهان درباره شرایط کی روش استنلی و جلال الدین علی محمدی برای بازی فردا ادامه داد: به جز گئورگی ولسیانی که مصدومیت خاص و کهنه ای دارد، سایر بازیکنان شرایط بسیار خوبی دارند و می توانیم از تمام بازیکنان استفاده کنیم.

مرزبان در پاسخ به اینکه تفکیک وظایف در کادر فنی سپاهان چطور انجام می گردد و خودش چقدر استقلال عمل دارد، گفت: محرم نویدکیا حتی همان زمان که بازی می کرد به عنوان یک مربی در زمین ایفای نقش می کرد. نویدکیا به عنوان یک مربی عظیم بالای سر همه ما است و افرادی که کنار او هستیم کوشش می کنیم هرکدام در حیطه وظایف خودمان مسائل تیم را جلو ببریم. خوشحالم بگویم که محرم مدیریت بسیار خوبی دارد و مسائل دنیای فوتبال را بسیار خوب می فهمد و همکاری مناسبی با سایر اعضای کادر فنی داریم. این موضوع دور از انتظار هم نبود و همان زمان نیز که با هم کار می کردیم رفتار انسانی و درک فوتبال بسیار خوبی میان ما وجود داشت.

وی درباره توصیف خود از استادیوم نقش دنیا بدون تماشاگر بیان نمود: اصفهان را به سپاهان و سپاهان را به طرفداران آن می شناسیم و بدون حضور آنها فوتبال طعم خاص خود را ندارد. با توجه به عشقی که آنها به این تیم دارند زمانی که گرمای حمایت آنها در کنار تیم نباشد این خلأ واقعاً حس می گردد. امیدوارم طرفداران سپاهان فردا با وجود شرایط کرونایی تیم را تا استادیوم راهنمایی نمایند و بدانند که بدون محبت آنها نمی توانیم هیچ قدمی به سمت جلو برداریم. بخش عظیمی از قهرمانی های سپاهان را باید به حساب طرفداران گذاشت که با عشق خود این تیم را به جلو حرکت دادند.

مربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به اینکه چه زمانی می توانیم شاهد حضور خریدهای جدید سپاهان مانند روح الله باقری و سایر بازیکنان جوان که از تیم های پایه به تیم عظیمسالان اضافه شده اند در ترکیب اصلی باشیم، توضیح داد: جلال شانس زیادی دارد که از ابتدا بازی کند، اما باقری احتیاج دارد بازیکنان اطراف خود را بهتر بشناسد. در سال های گذشته بازیکنانی که از آموزشگاه به تیم عظیمسالان آوردیم و جوانانی که هم اکنون در تیم حضور دارند کیفیت بسیار بالایی دارند. محرم نویدکیا و محمود کریمی در این زمینه نقش بسیار پررنگی داشتند و بازیکنانی را انتخاب نموده اند که آینده بسیار خوبی دارند و این انتخاب ها بسیار هوشمندانه اجرا شده است. تمام بازیکنانی که از تیم های پایه به عظیمسالان آمده اند در آینده در لیگ برتر بازی خواهند کرد.

مرزبان درباره اینکه تعطیلی دو هفته ای لیگ چقدر برای سپاهان مفید بود، گفت: این تعطیلات بسیار به ما یاری کرد چون فرصت داشتیم که درباره تمام مسائل تیم آنالیز لازم را انجام دهیم. در این مدت به مسائل روانشناسی تیم پرداختیم و آنالیزورهای زیادی انجام دادیم و پرونده مسائل و مسائل مختلف را باز نموده و آنها را برطرف کردیم و خوشحالم که این مسائل برای همواره از تیم بیرون رفت.

وی در سرانجام اضافه کرد: بازیکنان می خواهند سال جاری قهرمان لیگ شوند و ناکامی فصل گذشته را جبران نمایند و خوشحالم که بازیکنان وفاداری خود به مجموعه سپاهان و مردم استان را نشان می دهند. مدعی و آماده هستیم که با کیفیت بالای خود طوفان زرد آسیا را به جایی برسانیم که لیاقت آن را دارد.

165، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1272

به "مرزبان: تعطیلی لیگ به سپاهان یاری کرد، پرونده بعضی مسائل در تیم بسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرزبان: تعطیلی لیگ به سپاهان یاری کرد، پرونده بعضی مسائل در تیم بسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید