مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اطلاع داد: دائمی شدن قرارداد کارگزاران مراکز مخابرات روستایی

به گزارش مجله مدیریت ناب، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در راستای تکریم و ارزش نهادن به زحمات کارگزاران روستایی خبر از امضای قرارداد دائم با آنان داد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اطلاع داد: دائمی شدن قرارداد کارگزاران مراکز مخابرات روستایی

به گزارش ، سید مجید صدری با اشاره به زحمات کارگزاران مخابرات روستایی در سراسر کشور که همیشه موردتوجه مدیریت شرکت مخابرات ایران بوده است، تاکید نمود: در راستای ارج نهادن به این کوشش ها و کاهش دغدغه های این عزیزان، قرارداد دائم تا زمان بازنشستگی با کارگزاران به امضاء می رسد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، همچنین افزود: در تهیه این قرارداد کوشش شده تا با توجه به صرفه و صلاح کارگزاران و با رعایت قانون کار و آیین نامه استخدامی شرکت، موارد درخواست شده کارگزاران نیز تا جای ممکن در آن لحاظ گردد.

صدری، با تشریح محدودیت ها در منابع اقتصادی شرکت و لزوم سرمایه گذاری در توسعه بخش های مخابراتی در سطوح مختلف، افزود: علی رغم تمام هزینه ها با توجه به ارزش و اعتبار سرمایه انسانی کارگزاران روستایی برای شرکت مخابرات ایران، قرارداد دائم با کارگزاران تهیه و تنظیم شده که افزایش پرداختی های سال 1398 پس از امضای قرارداد توسط کارگزاران و تصویب شورای عالی کار به این کارکنان تعلق خواهد گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 173

به "مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اطلاع داد: دائمی شدن قرارداد کارگزاران مراکز مخابرات روستایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اطلاع داد: دائمی شدن قرارداد کارگزاران مراکز مخابرات روستایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید