محدودیت ترافیکی روز عید فطر در کرمانشاه اعمال می گردد

به گزارش مجله مدیریت ناب، سرهنگ فضل الله شیری گفت: این محدودیت ترافیکی از ساعت 6 صبح روز عید فطر در خیابان مدرس حدفاصل میدان آزادی تا تقاطع مدرس اعمال خواهد شد.

محدودیت ترافیکی روز عید فطر در کرمانشاه اعمال می گردد

به گزارش خبرنگاران کرمانشاه؛ رئیس پلیس هدایت و رانندگی استان از اعمال بعضی محدودیت های ترافیکی روز عید سعید فطر در شهر اطلاع داد و اضافه نمود: با توجه به برگزاری نماز عید سعید فطر مقابل مسجد جامع، خیابان ها و کوچه هایی که ورودی آنها به سمت خیابان مدرس است شامل محدودیت ترافیکی می شوند.

سرهنگ شیری توضیح داد: محدودیت توقف در طول خیابان مدرس از ساعت یک بامداد روز عید برای پاکسازی خیابان مدرس از وسایل نقلیه اجرایی و هیچ خودرو و موتورسیکلتی در این ساعت حق توقف و پارک در محدوده اعلام شده را ندارند.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه به رانندگان، کسبه و ساکنین محل در جهت خیابان مدرس توصیه کرد از پارک خودرو و وسایل نقلیه در جهت یاد شده خودداری نمایند چرا که وسیله نقلیه آنها به پارکینگ منتقل خواهد شد.

وی ادامه داد: شهروندان می توانند در زمان اجرای طرح محدودیت از خیابان های مجاور مانند بلوار کوهساری به بلوار افشار طوس و خیابان جلیلی به خیابان شریعتی استفاده نمایند.

سرهنگ شیری در سرانجام با بیان اینکه محدودیت ترافیکی تا سرانجام برگزاری نماز عید، دعا و خطبه ها ادامه خواهد داشت، از شهروندان خواست با ماموران پلیس هدایت و رانندگی همکاری لازم را داشته باشند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 29 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 خرداد 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1606

به "محدودیت ترافیکی روز عید فطر در کرمانشاه اعمال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت ترافیکی روز عید فطر در کرمانشاه اعمال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید