ماموریت مرکز نوآوری و شکوفایی، کمک به عملیاتی کردن ایده ها است

به گزارش مجله مدیریت ناب، خبرنگاران/قم رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم گفت: امیدواریم تا با مرکز نوآوری و شکوفایی بتوانیم توانمندی های نهفته و پنهان را در استان شناسایی کنیم و به مرحله اجرایی برسانیم.

ماموریت مرکز نوآوری و شکوفایی، کمک به عملیاتی کردن ایده ها است

دکتر محمد حیدری رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم امروزدر مراسم افتتاح مرکز نوآوری و رشد جهاد دانشگاهی در استان، بیان نمود: ماموریت جهاد دانشگاهی رشد در سه حوزه فرهنگ، آموزش و پژوهش است.

وی ادامه داد: در چند سال اخیر به مرور زمان، مراکز مختلفی توسط جهاد دانشگاهی تاسیس شده است، اما برای انتقال ایده ها به عرصه فعالیت اقتصادی هم چنان نیاز وجود داشت.

حیدری گفت: یکی از فعالیت های جدید جهاد دانشگاهی مرکز قم، همین مرکز نوآوری و شکوفایی است، که خوشبختانه مجوز های لازم آن اخذ شده است و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

رئیس جهاد دانشگاهی قم اظهار کرد: مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی با کمک سایر نهاد ها هم چون پارک علم و فناوری، بنیاد نخبگان شکل گرفته است و برای به ثمر نشستن اهداف خود به همکاری این نهادها نیاز دارد.

وی ادامه داد: امیدواریم تا با مرکز نوآوری و شکوفایی بتوانیم توانمندی های نهفته و پنهان را در استان شناسایی کنیم و به مرحله اجرایی برسانیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1095

به "ماموریت مرکز نوآوری و شکوفایی، کمک به عملیاتی کردن ایده ها است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماموریت مرکز نوآوری و شکوفایی، کمک به عملیاتی کردن ایده ها است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید