فراخوان ارائه مقاله در دومین گردهمایی میکروماهواره چین

به گزارش مجله مدیریت ناب، دومین گردهمایی میکروماهواره چین از 29 تا 30 آبان ماه (19 و 20 نوامبر 2020) در شهر سین - چین برگزار می گردد.

فراخوان ارائه مقاله در دومین گردهمایی میکروماهواره چین

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از سازمان فضایی ایران ، دومین گردهمایی میکروماهواره چین با مشارکت سازمان همکاری فضایی آسیا- اقیانوسیه (APSCO)، دانشگاه پلی تکنیک نورث وسترن چین (NPU) و مرکز نوآوری هوافضای جاده ابریشم چین (BRAIA)، در 29-30 آبان ماه (19 و 20 نوامبر 2020) در شهر سین - چین برگزار می گردد.

براساس این گزارش ، شعار اصلی این گردهمایی پیوند دنیا، صعود در فضا انتخاب شده است و مقالات در این گردهمایی در قالب موضوعات طراحی شماتیک کلی میکروماهواره ، طراحی اجزای میکروماهواره ، طراحی مأموریت میکروماهواره ، طراحی محموله میکروماهواره و کاربرد میکروماهواره است.

گفتنی است ، آخرین مهلت ارسال چکیده مقاله به همراه رزومه نویسنده گان مقاله تا 30 مردادماه است و علاقمندان می توانند چکیده مقالات خود را به وسیله پست الکترونیکی [email protected] ارسال نمایند.

گفتنی است ، ارسال چکیده مقاله (حداکثر 250 واژه در یک صفحه) به همراه ویدئوی مربوطه به نشانی پست الکترونیکی [email protected] برای آنالیز در کمیته ارزیابی سازمان فضایی ایران تا 30 مرداد خواهد بود به طوری که درصورت تأئید کمیته ارزیابی سازمان فضایی ایران، چکیده و ویدئوی مربوطه برای برگزارنماینده گردهمایی ارسال خواهد شد همچنین درصورت تأئید کمیته ارزیابی گردهمایی، ضروری است ارائه نماینده مقاله، نسبت به ارسال متن کامل مقاله و ویدئوی آن اقدام کند که در واقع ویدئوهای مقالات پذیرفته شده در وبسایت رسمی گردهمایی مذکور قبل از هفته آخر آبان ماه قرار خواهد گرفت.

براساس این گزارش ، با توجه به شرایط همه گیری کرونا، گردهمایی با رویکرد غیرحضوری و آنلاین برگزار می گردد و هر کشور می تواند دو مقاله در گردهمایی مذکور ارائه کند.همچنین زبان گردهمایی و ویدئوهای ارسالی انگلیسی خواهد بود از طرفی باید به این نکته اشاره گردد که بدلیل محدودیت زمانی، به ویدئوهایی که پس از مهلت اعلامی ارسال شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد این در حالی است که در صورت مشاهده کیفیت ضعیف صدا و تصویر ویدئوهای ارسالی، موارد از چرخه آنالیز حذف خواهند شد.

انتهای پپام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1102

به "فراخوان ارائه مقاله در دومین گردهمایی میکروماهواره چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان ارائه مقاله در دومین گردهمایی میکروماهواره چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید