فال روزانه چهارشنبه 16 آبان 1397

به گزارش مجله مدیریت ناب، فال روزانه چهارشنبه 16 آبان 1397 برای متولدین فروردین ماه، فال روزانه شانزدهمین روز از آبان سال 97 برای متولدین اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد، شهریور، مهر، آبان، آذر و ...

فال روزانه چهارشنبه 16 آبان 1397

فال روزانه چهارشنبه 16 آبان 1397

خبرنگاران | سرویس سرگرمی - با فال روزانه شانزدهمین روز از آبان سال 1397 برای متولدین هر ماه همراه ما باشید.

فروردین

امروز حال خوب و عجیبی دارید؛ نمی توانید سرجای خود بند شوید و مدام به اینور و آنور می روید؛ خبر خوشی به شما رسیده و این باعث شده که نتوانید سر جای خود بند شوید. اما مراقب باشید؛ زیرا از این پس هر تصمیمی که بگیرید در زندگی شما بسیار تاثیر گذار است. اکنون باید گذشته را فراموش نموده و تمام تمرکز خود را بر آینده جمع کنید.

از طرف دیگر امروز بعد عاطفی زندگی شما شرایط خوبی ندارد و اگر در کنار شریک زندگی خود باشید در هر مسئله ای با او اختلاف نظر خواهید داشت؛ پس امروز را با حال خود خوش باشید.

اردیبهشت

امروز شما نقش یک رهبر پیشرو را ایفا خواهید کرد؛ افراد زیاد پیش شما می آیند و شما با اطلاعات خود باید آن ها را بخوبی هدایت کنید؛ اما مراقب باشید که به شخص دیگری تبدیل نشوید، شما باید شخصیت همیشگی خود را حفظ کنید. اطلاعاتی را که در اختیار دارید بطور دقیق در اختیار دیگران قرار دهید و مطمئن باشید که اطلاعات خوبی نیز از طرف آنان به شما داده خواهد شد. امروز عصر زیبایی در انتظار شما است؛ بنابراین با دوست یا همسر خود قرار ملاقاتی در محل آرامی داشته باشید. اگر برای اولین بار است که می خواهید فرد خاصی را ببینید اکنون فرصت خوبی است. نتیجه این ملاقات شما را شگفت زده خواهد نمود.

خرداد

امروز احساس می کنید که اعتماد به نفستان بیشتر از هر روز دیگری است و دوست دارید کار متفاوتی انجام دهید؛ اما عده ای از اطرافیانتان می خواهند مانع پیشرفت شما باشند، به آن ها توجه نکنید و روز خود را بخوبی پیش ببرید. اگر به خود و توانایی هایتان اعتماد داشته باشید، به تنهایی نیز می توانید ایده های خود را عملی کنید. شخصی نظر شما را بخود جلب نموده است؛ اگر احساس می کنید نمی توانید رو در رو با او صحبت کنید، به او پیغام دهید؛ مطمئنا او از طرح این نظر شاد خواهد شد.

تیر

امروز درهای ذهن شما بخوبی باز است و به همین دلیل می توانید بخوبی در مورد مسائل پیچیده فکر کنید و به ایده های خوبی برسید. با وجود آنکه اطلاعات خوبی در مورد یه موضوع کاری به دستتان رسیده ولی بهتر است آن ها در جایی ثبت و بایگانی کنید تا بتوانید بموقع از آن ها به درستی بهره ببرید؛ در غیر اینصورت شما در آینده ای نزدیک در طرز استفاده از آن ها گیج خواهید شد. از شروع کردن نترسید. بهترین دیدگاه در شروع کارهای عظیم این است که آرامش ذهنی خود را حفظ کنید و قدم به قدم به جلو حرکت کنید. کارهای امروز را به فردا موکول نکنید و از برنامه ریزی خود پیروی کنید.

مرداد

امروز در بحث های گروهی که در پیش دارید سعی کنید که در میان صحبت های دیگران نپرید. همکارانتان در مورد چیزهایی صحبت می نمایند که بهتر است درگیر آن ها نشوید. به کارهای عقب افتاده خود برسید و سرتان به کار خودتان باشد. شما مسائل زیادی را پشت سر گذاشته اید و باید مراقب باشید که به راحتی شرایطی که در آن هستید را بد نکنید. سعی کنید آرامش زندگی خود را به بهترین شکل حفظ کنید؛ چرا که در آینده ای نزدیک به آن احتیاج خاصی خواهید داشت.

شهریور

به تازگی دوران خوب و طلایی زندگی شما شروع شده است و امروز آن را بیشتر از هر روز دیگری حس می کنید. بالاخره خبرهای خوبی که مدت زیادی منتظرش بودید به شما رسیده و حال باید با این خبرها یکی از مهمترین تصمیمات زندگی خود را بگیرید. سعی کنید از حاشیه هایی که دیگران در اطراف شما ایجاد می نمایند دور بمانید؛ اکنون آرامش و تصمیم گیری های مهم برای شما اهمیت زیادی دارد. در رابطه عاطفی شما تغییراتی اتفاق افتاده است که منطبق شدن با آن سخت بنطر می رسد ولی در نهایت می توانید خود را با آن وفق دهید و از نتایج آن لذت ببرید. در آینده ای نزدیک به یک مهمانی خاص دعوت خواهید شد که نتایج آن برای شما خوش یمن خواهد بود.

مهر

امروز سعی کنید از روزمرگی زندگی کمی بیشتر به دور باشید و قدری به هیجان های خود بپردازید. اگر می توانید به یک سفر کوتاه بروید و یا با دوستان خود برای انجام کاری هیجان انگیز قرار بگذارید. انجام مداوم کارهای روزانه و پرداختن به عادت ها باعث شده تا روحیه شما خسته گردد؛ در چنین شرایطی گذراندن وقت با دوستان صمیمی بهترین کار برای شماست. اگر در این شرایط، شریک زندگی یا دوست شما وقت کافی برای شما نداشت از او دلگیر نشوید. بزودی همه چیز به حالت خوب خود باز خواهد گشت و زندگی رنگ خوبش را به شما نشان خواهد داد.

آبان

امروز حس نگرانی شما را آزرده نموده است؛ ضروری است که در این خصوص با دوست صمیمی خود کمی صحبت کنید. حرف زدن با یک دوست صمیمی حال شما را بهتر می نماید. به خودتان بیش از دیگران اهمیت دهید و برای حل مسائل از منطق خود یاری بگیرید. گاه احساسات برای حل مسائل کارساز نیستند. خاطره ای از گذشته نه چندان دور ذهن شما را درگیر خود نموده است. برای رهایی از این خاطره هیچکس نمی تواند به شما یاری کند، بجز خودتان. پس برای حل این مشکل دست بکار شوید و فرشته نجات خود باشید.

آذر

در روزهای نزدیک موفقیت های خوبی بدست خواهید آورد. اما در نظر داشته باشید که قبل از انجام کارهای عظیم بهتر است با دوستان خود مشورت کنید؛ حتی نظرهای به ظاهر کم اهمیت دیگران نیز می تواند در پیشرفت شما موثر و چشم گیر باشند. پس از تکروی پرهیز کنید. امروز رابطه شما با شریک زندگی تان بهتر از چند روز گذشته است. پس از این فرصت بهره ببرید و از کنار هم بودن نهایت لذت را ببرید. خبر خوشی برای شما در راه است.

دی

امروز توانایی شما در مدیریت کارهای گوناگون بالاست، بنابراین می توانید چندین کار را به عهده بگیرید و هر چه کارهای متنوع تری را قبول کنید، موفقیت شما بیشتر خواهد شد. به نظر می رسد کارهایی که بر عهده شماست، همانند تکه های پازلی هستند که باید با تمرکز کافی آن ها را در کنار هم قرار دهید. در انجام این کار عجله نکنید؛ چرا که داشتن تمرکز کلید موفقیت شماست. اگر در زندگی زناشویی خود با شریک زندگی تان مسئله ای دارید بهتر است که برای حل آن در اولین فرصت اقدام کنید؛ با پشت گوش انداختن هیچ مسئله ای حل نمی گردد، بلکه اثر آن بر زندگی شما سنگین تر خواهد شد. بنابراین برای حل مشکل پیش آمده در رابطه تان، تمام کوشش خود را بکار بگیرید.

بهمن

امروز در کانون توجه دیگران قرار گرفته اید، اما باید مراقب باشید که دچار خودپسندی نشوید. گاهی ضروری است که از بالا به دیگران نگاه کنید، اما همبشه به یاد داشته باشید که انسان ها با هم برابرند. سعی کنید در فضای کار خود از توانایی هایتان به شکل بهتری بهره ببرید. ممکن است دیگران انگیزه ای در شما ایجاد ننمایند و حتی گاهی مانع پیشرفت شما باشند ولی این خود شما هستید که می توانید در خود انگیزه های عالی ایجاد کنید. از تغییرات کوچک شروع کنید؛ همواره کارهای عظیم با قدم های کوچک شروع می شوند. بزودی گره مهمی در زندگی شما باز خواهد شد و طعم شیرینی را حس خواهید کرد.

اسفند

امروز دوست دارید تمام وقت خود را با دوستاناتان سپری کنید؛ نگران این موضوع نباشید چرا که آن ها نیز از گذراندن وقت در کنار شما خوشال هستند. امروز در محل کار خود متوجه موضوعی می شوید که شما را متعجب خواهد نمود. ولی زیاد به آن فکر نکنید، چرا که ممکن است کار شما را تحت تاثیر قرار دهد. آنچه که اهمیت دارد آرامش و موفقیت شماست.

منبع: setare.com
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1432

به "فال روزانه چهارشنبه 16 آبان 1397" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه چهارشنبه 16 آبان 1397"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید