فارس من، غلامی: فعالیت بازنشستگان در دانشگاه ها ممنوع است

به گزارش مجله مدیریت ناب، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: کسانی که بازنشسته شده اند به هیچ عنوان نمی توانند به عنوان اعضای هیأت علمی در دانشگاه ها فعالیت نمایند آنها فقط به عنوان نیروی حق التدریس مجاز به تدریس هستند.

فارس من، غلامی: فعالیت بازنشستگان در دانشگاه ها ممنوع است

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سامانه فارس من سامانه ای است که مخاطبان خبرنگاران می توانند به وسیله آن مسائل خود در تمام حوزه ها را مطرح نمایند تا خبرنگاران خبرنگاران این مسائل را پیگیری نموده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت نمایند.

مخاطبان خبرنگاران موضوع چگونگی پذیرش ظریف بازنشسته در هیات علمی علمی دانشگاه تهران را در مطرح نموده و از خبرنگاران خواهان گفت وگو با مسؤولان شدند که خبرنگاران خبرنگاران برحسب وفای به عهد این موضوع را پیگیری کردند.

منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره موضوع چگونگی پذیرش ظریف بازنشسته در هیات علمی علمی دانشگاه تهران با اشاره به غیر قانونی بودن فعالیت بازنشستگان به عنوان هیأت علمی دانشگاه ها، گفت: افرادی که به طور کلی در مراکز آموزشی، نهاد و ارگان های مختلف بازنشسته شده اند به هیچ وجه نمی توانند به عنوان اعضای هیأت علمی در دانشگاه های سراسر کشور فعالیت نمایند.

وی اضافه کرد: براساس قانون و بخشنامه ای که به همه دانشگاه ها و مراکز علمی داده ایم هیچ یک از بازنشستگان اجازه فعالیت در قالب اعضای هیأت علمی را ندارند.

غلامی توضیح داد: بازنشستگان در صورت تمایل و دارا بودن شرایط لازم برای فعالیت های آموزشی تنها می توانند به عنوان نیروی حق التدریس در دانشگاه ها خدمت نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 350

به "فارس من، غلامی: فعالیت بازنشستگان در دانشگاه ها ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، غلامی: فعالیت بازنشستگان در دانشگاه ها ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید