عربستان در خلیج فارس و دریای عمان رزمایش برگزار می نماید

به گزارش مجله مدیریت ناب، نیروی دریایی سعودی هفتۀ آینده در منطقۀ تنگۀ هرمز و آبهای خلیج فارس و دریای عمان رزمایش برگزار می نماید.

عربستان در خلیج فارس و دریای عمان رزمایش برگزار می نماید

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، خبرگزاری عربستان سعودی (واس) خاطرنشان کرد نیروی دریایی سعودی هفتۀ آینده در منطقۀ تنگۀ هرمز و آبهای خلیج فارس و دریای عمان رزمایش برگزار می نماید.

به گزارش پرس تی وی، به گفتۀ ژنرال عبد الله بن سلطان آل سلطان فرماندۀ نیروی دریایی عربستان در این رزمایش که زره خلیج [فارس] یک نام دارد نیروهای ناوگان شرقی، کشتی ها، هواپیماها، نیروهای پیادۀ دریایی و دستگاههای امنیتی دریایی ویژه شرکت خواهند کرد.

وی اضافه نمود این رزمایش در چارچوب آموزش های نیروهای سلطنتی به منظور بالا بردن آمادگی های نظامی و مهارتهای لازم برگزار می گردد.

فرماندۀ نیروی دریایی عربستان تأکید کرد این رزمایش بر دقت در اجرا و توانایی حرفه ای در اجرای دستورات فرماندهی و کنترل اقدامات برای واحدهای مختلف در صحنۀ عملیات تمرکز خواهد داشت.

خبرگزاری عربستان سعودی، دفاع از مرزهای عربستان، حمایت از گذرگاههای آبی و آب های اقلیمی و جلوگیری از تجاوز یا عملیات تروریستی احتمالی، که مانع ناوبری در آبهای خلیج فارس گردد، را از اهداف این رزمایش خواند.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 427

به "عربستان در خلیج فارس و دریای عمان رزمایش برگزار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عربستان در خلیج فارس و دریای عمان رزمایش برگزار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید