عراقچی: کسانی که از ملاقاتهای خیالی صحبت میکنند، درک درستی از شرایط کنونی ندارند

به گزارش مجله مدیریت ناب، معاون وزیر امور خارجه کشورمان در پایان سفرش به عمان برای برگزاری هفتمین اجلاس کمیته مشورت های راهبردی ایران و عمان، در پیامی تأکید کرد افرادی که به بهانه این سفر از دیدار های خیالی صحبت می نمایند، درک درستی از شرایط کنونی ندارند.

عراقچی: کسانی که از ملاقاتهای خیالی صحبت میکنند، درک درستی از شرایط کنونی ندارند

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سید عباس عراقچی معاون سیاسی که روز گذشته برای برگزاری هفتمین اجلاس کمیته مشورت های راهبردی ایران و عمان به مسقط پایتخت عمان سفر نموده بود، ضمن ارائه توضیحاتی درباره این سفر تأکید کرد که در این سفر هیچ دیدار خاصی طبق بعضی شایعات صورت نگرفته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

عراقچی درباره سفرش به عمان گفت: پس از سفر دو روزه به کابل، روز دوشنبه 24 آذر به منظور برگزاری هفتمین اجلاس کمیته مشورت های راهبردی جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان یک سفر چهار ساعته به عمان داشتم.ساعت 8 صبح وارد شدم، 9 صبح دیدار با آقای بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه عمان، ساعت 10 آغاز کمیته مشورت های راهبردی تا ساعت 12:30 و امضای یادداشت تفاهم، و ساعت 13 پرواز با هواپیمایی تابان ایر به سمت شیراز و سپس تهران.

وی اضافه کرد: سفری فشرده و بسیار مفید. در میان کشورهای حوزه خلیج فارس روابط ایران با عمان همیشه از ویژگی و اهمیت خاصی برخوردار بوده است.

وی در انتها توضیح داد: در ضمنًً، قصه پردازانی که از دیدار های خیالی صحبت می نمایند ظاهرا درک درستی از شرایط کنونی ندارند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1323

به "عراقچی: کسانی که از ملاقاتهای خیالی صحبت میکنند، درک درستی از شرایط کنونی ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراقچی: کسانی که از ملاقاتهای خیالی صحبت میکنند، درک درستی از شرایط کنونی ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید