ششمین فراخوان پذیرش سرباز امریه پژوهش یار اعلام شد

به گزارش مجله مدیریت ناب، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با هدف به کارگیری نیروهای متخصص با مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری در دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری سراسر کشور از مشمولان واجد شرایط دعوت به همکاری می نماید.

ششمین فراخوان پذیرش سرباز امریه پژوهش یار اعلام شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، پایگاه اینترنتی جذب نیروی امریه وزارت علوم به نشانی www.amriye.msrt.ir با انتشار فراخوانی برای ششمین بار، تاریخ شروع ثبت نام نسبت به جذب سرباز امریه پژوهش یار در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را بیان کرد.

بر اساس این فراخوان به منظور ایجاد فرصت برابر و رعایت عدالت برای تمامی مشمولان وظیفه و دانش آموختگانی که تمایل به گذراندن دوره سربازی خود در قالب نیروی پژوهش یار امریه را دارند با داشتن برگه اعزام با 1399/8/1 می توانند جهت اطلاع از اعلام احتیاج استان ها، شرایط جذب و مدارک مورد احتیاج از تاریخ 1 مرداد 1399 لغایت 18 مرداد 1399 نسبت به ثبت نام در سایت امریه وزارت علوم اقدام کنند. نتایج اولیه این ثبت نام جهت تایید یا رد درخواست در 26 مرداد 1399 اعلام خواهد شد.

تاریخ اعلام احتیاج دانشگاه ها برای این دوره دهم تیرماه بوده و تاریخ آنالیز اولیه درخواست ها نیز از 20 مرداد لغایت 25 مرداد 1399 خواهد بود.

لازم به ذکر است متقاضیانی که تمایل به گذراندن خدمت سربازی خود در قالب امریه را دارند بایستی در تاریخ مقرر شده نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک اعلام شده در سایت امریه وزارت علوم و تکمیل فرم های پیوستی اقدام تا درخواست این دانش آموختگان بر اساس دارا بودن صلاحیت عمومی جذب در دستگاه های دولتی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و پس از کسب امتیاز لازم در مصاحبه تشخیص توانایی کار در آزمایشگاه و امور پژوهشی آنالیز و به وسیله پنل ثبت نام متقاضی نتایج اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1068

به "ششمین فراخوان پذیرش سرباز امریه پژوهش یار اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ششمین فراخوان پذیرش سرباز امریه پژوهش یار اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید