سیل مانع از استقبال گردشگران از گلستان نشد، تمام اقامتگاه های گلستان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی

به گزارش مجله مدیریت ناب، نگارستان ایران محیای پذیرایی از مهمانان نوروزی است و سیل هم مانع استقبال گردشگران از منظرههای و جاذبههای گردشگری استان گلستان نشده است.

سیل مانع از استقبال گردشگران از گلستان نشد، تمام اقامتگاه های گلستان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، بابالله تجری، رئیس جامعه هتلداران استان گلستان در اینباره گفت: استان گلستان یکی از استانهای گردشگر پذیر است و علاقمندان زیادی همه ساله به استان گلستان سفر مینمایند.

وی توضیح داد: با توجه به شرایط جوی که در گرگان حاکم است تنها شهرهای گمیشان، آققلا و گنبد کاووس دچار سیل و آبگرفتگی شده اند ولی دیگر شهرهای استان گلستان مشکل خاصی ندارد و بر این اساس میزان پذیرش گردشگران در هتلهای استان نسبت به سالهای گذشته کاهشی نداشته است.

رئیس جامعه هتلداران استان گلستان متذکر شد: تبلیغات صدا و سیما و رسانهها به گونهای فضای کل استان را نشان میدهد که گویا همه استان به زیرآب رفته و رسانهها احتیاج بود توضیحات لازم را در خصوص مشکل پیش آمده ارائه میکردند.

تجری یادآور شد: تا روز گذشته ضریب اشغال هتلهای چهارستاره و مطرح استان گلستان بیش از 90 درصد بوده است و سایر هتل ها نیز تا 50 درصد پذیرش مهمان داشتند.

وی گفت: در سطح استان گلستان 28 هتل با ظرفیت 820 تخت به مسافران و گردشگران خدمات ارائه می دهد.

رئیس جامعه هتلداران استان گلستان متذکر شد: هتلداران با رعایت نرخ مصوب و بدون افزایش نرخ در ایام نوروز به مسافران ارائه خدمات می نماید و هیچ هتلی بر اثر سیل گرفتگی و یا آبگرفتگی تعطیل نیست.

ستاد خدمات اجرایی سفر در استان گلستان با تشکیل 12 کمیته و همکاری دستگاه های اجرایی در کوشش است که در ایام تعطیلات نوروزی مسافران و گردشگران اوقات شادی را در کمال امنیت داشته باشند و در این جهت به شکل شبانه روزی ارائه خدمات می نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 166

به "سیل مانع از استقبال گردشگران از گلستان نشد، تمام اقامتگاه های گلستان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیل مانع از استقبال گردشگران از گلستان نشد، تمام اقامتگاه های گلستان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید