سرمربی الشرطه: مقابل استقلال به پیروزی احتیاج داریم

به گزارش مجله مدیریت ناب، سرمربی تیم فوتبال الشرطه عراق امیدوار است پیروزی مقابل الاهلی در عملکرد شاگردانش مقابل استقلال ایران تأثیرگذار نباشد.

سرمربی الشرطه: مقابل استقلال به پیروزی احتیاج داریم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزایر دانشجو، عبدالغنی شهد در گفت و گو با برنامه تلویزیونی کوره عراق گفت: شکست الاهلی از لحاظ انگیزه و تأثیرات روانی برای تیم ما بسیار مفید بود و اعتماد به نفس خوبی به ما داد. با این وجود امیدوارم این نتیجه در بازی بعدی ما موثر نباشد و برای مسابقه با استقلال، بازیکنان را تحت تأثیر قرار ندهد.

وی گفت: برابر استقلال فقط به پیروزی احتیاج داریم؛ چرا که تساوی ما را وارد معادلاتی می نماید که در آن نقش آفرین نیستیم. شاید بسیاری از کارشناسان فکر می کردند مقابل الاهلی نمی توانیم پیروز شویم، اما دیدید که توانستیم کار بزرگی انجام دهیم.

شهد درخصوص شرایط استقلال گفت: باید واقع بین باشیم. برابر تیمی قرار می گیریم که هیچ مسابقه ای در اینجا انجام نداده است؛ برعکس خودمان که در شش روز، سه بازی انجام می دهیم، اما آنها اولین بازی خودشان را برگزار می نمایند. با تمام وجود می جنگیم و کوشش می کنیم در این مسابقه پیروز باشیم. بیش از هر چیز به تمرکز ذهنی احتیاج داریم. حق اشتباه نداریم و باید از فرصت ها به بهترین شکل استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1165

به "سرمربی الشرطه: مقابل استقلال به پیروزی احتیاج داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی الشرطه: مقابل استقلال به پیروزی احتیاج داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید