سردرگمی فضل الرحمان در نحوه پیشبرد اعتراضات علیه دولت پاکستان

به گزارش مجله مدیریت ناب، در حالی که مدت 2 روزه ای که فضل الرحمان به دولت اسلام آباد برای استعفا داده بود به خاتمه رسیده است اپوزیسیون هنوز تصمیم مشخصی در خصوص ادامه اعتراضات خود نگرفته است.

سردرگمی فضل الرحمان در نحوه پیشبرد اعتراضات علیه دولت پاکستان

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از اکسپرس نیوز، علی رغم سرانجام یافتن مهلت 2 روزه ای که فضل الرحمان رئیس حزب جمعیت علمای اسلام به دولت پاکستان داده بود تا استعفا داده و انتخابات تازه ای برگزار کند، سران این حزب پیروز نشده اند راهبرد تازه ای را برای ادامه اعتراضات عنوان نمایند.

فضل الرحمان در این خصوص گفت: بعضی از اعضای حزب پیشنهاد سرانجام اعتصاب و بازگشت را داده اند ولی حاضر نیستم بدون هیچ دست آوردی صحنه را ترک کنم.

وی ضمن بازگشت از سخنان گذشته خود توضیح داد: البته حمله به منطقه ویژه دولتی در اسلام آباد و به خصوص خانه نخست وزیر نیز منتفی است و ما نمی خواهیم اقدامی غیرقانونی انجام دهیم.

رئیس حزب جمعیت علمای اسلام اضافه کرد: در بین پیشنهاداتی که شده است ادامه اعتصاب یا تبدیل اعتراضات به یک حرکت ملی نیز وجود دارد و در این راستا ما با دیگر احزاب اپوزیسیون نیز در تماس خواهیم بود.

روز گذشته فضل الرحمان از سران حزب خواست برای روحیه دادن به شرکت نمایندگان در اعتصاب وقت خود را بین آنها بگذارنند و با مردم معترض صحبت نمایند.

از سوی دیگر دولت اسلام آباد اعلام نموده است: به جز پیشنهاد استعفای نخست وزیر و سرنگونی دولت سایر مطالبات فضل الرحمان قابل مذاکره است و دولت می تواند در خصوص آنها با احزاب اپوزیسیون مصاحبه کند.

این درحالی است که سایر احزاب بزرگ اپوزیسیون نظیر حزب مردم و حزب نواز از شرکت در اعتصاب امتناع نموده اند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 537

به "سردرگمی فضل الرحمان در نحوه پیشبرد اعتراضات علیه دولت پاکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سردرگمی فضل الرحمان در نحوه پیشبرد اعتراضات علیه دولت پاکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید