سخنگوی وزارت خارجه حملات تروریستی اندونزی را محکوم کرد

به گزارش مجله مدیریت ناب، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حملات سبعانه به سه کلیسا در اندونزی را که به کشته و زخمی شدن ده ها تن منجر شد تسلیت گفت.

سخنگوی وزارت خارجه حملات تروریستی اندونزی را محکوم کرد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

به گزارش حوزه سیاست خارجی خبرنگاران، بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه سه انفجار تروریستی در سه کلیسای شهر سورابایای اندونزی که منجر به کشته و زخمی شدن ده ها تن شد را محکوم و با دولت، ملت و به ویژه خانواده قربانیان این حادثه سبعانه تروریستی ابراز همدردی کرد.

قاسمی گفت: اقدامات بی رحمانه تروریستی در هر نقطه از دنیا و به هر بهانه و توسط هر فرد و یا گروهی که انجام گردد، محکوم است و تنها راه مقابله با اینگونه حوادث ناگوار و ضد بشری را اراده، اتحاد و مقابله کشورها در سطوح منطقه ای و بین المللی میان کشورها برای ریشه یابی و شناخت دقیق کانون اصلی ترویج آن و مقابله جدی و قاطعانه با این پدیده هولناک دنیای و بدون داشتن استانداردهای دوگانه می دانیم.

ساعاتی پیش بود که رئیس جمهوری اندونزی اظهار داشت از دو کودک برای بمب گذاری انتحاری در کلیساهای این کشور استفاده شده است.

پلیس اندونزی اظهار داشت: در حمله بمبگذاران انتحاری به 3 کلیسا در شهر سورابایا دومین شهر بزرگ این کشور تاکنون حداقل 6 نفر کشته و 35 نفر دیگر زخمی شدند.

اندونزی پرجمعیت ترین کشور مسلمان دنیا به شمار می رود و اخیرا با افزایش تحرکات گروه های شبه نظامی و تروریستی روبرو شده است.

سخنگوی پلیس استان جاوای شرقی در این باره گفت: انفجارهایی در 3 کلیسا اتفاق افتاده و تاکنون 35 نفر به بیمارستان منتقل شده اند. هنوز یک مکان وجود دارد که پلیس نتوانسته است وارد آن گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 442

به "سخنگوی وزارت خارجه حملات تروریستی اندونزی را محکوم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی وزارت خارجه حملات تروریستی اندونزی را محکوم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید