سبزپوشی بورس در شروع تابستان، شاخص بورس صعود کرد

به گزارش مجله مدیریت ناب، خبرنگاران : در آغاز معاملات بازار سرمایه شاخص کل بورس سبزپوش شد و با صعود 11500 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 180 هزار واحد نهاده شد.

سبزپوشی بورس در شروع تابستان، شاخص بورس صعود کرد

به گزارش ، در آغاز معاملات بازار سرمایه شاخص کل سبزپوش شد و با صعود 11500 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 180 هزار واحد نهاده شد. شاخص کل هم وزن نیز با رشد 1999 واحدی 372 هزار و 27واحد را ثبت کرد.

اثرگذارترین نمادها بر شاخص

نماد های فارس، فملی، و فولاد بیش ترین تأثیر مثبت و نماد های وسکرمان، غپاک، و تکمبا بیشترین اثر منفی را بر فرایند حرکت شاخص گذاشته اند.

شرایط نمادها در ابتدای معاملات

خساپا با قدرت به صف خرید نشست.

در نخستین روز تابستان شاهد آغازی تماما سبز در عمده نمادهای عظیم و شاخص ساز بازار هستیم. داد و ستدهای امروز هم به لیدری گروه خودرویی در جریان است.

رشد برنت و قرار دریافت آن در سطح بالاتر از 75 دلار می تواند از دلایل مهم تاخت و تاز امروز پالایشی ها باشد. شبریز که از همان پیش گشایش صف خریدش را چیده بود هم اکنون نیز با صف خرید بالغ بر 27 میلیون سهمی دنبال می گردد. شپنا در قیمت 1304 تومان رشد نزدیک به 4 درصد را داراست. شتران در مدار مثیت 3.5 درصدی در حال معامله است.

در تابلو معاملاتی بانکی ها نیز تا جایی که چشم میبیند رنگ سبز است. وتجارت در قیمت 255 تومان رشد بیش از 2 درصد دارد. وبملت با جهش نزدیک به 3 درصد در محدوده 402 تومان در حال معامله است. وبصادر پیشروی بالغ بر 3 درصدی را در قیمت 222 تومان تجربه می نماید.

وآیند تک نماد سرخ پوش گروه است که همچنان چشم انتظار خریداران است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1637

به "سبزپوشی بورس در شروع تابستان، شاخص بورس صعود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سبزپوشی بورس در شروع تابستان، شاخص بورس صعود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید