رسول پناه: هفته آینده همه چیز را در خصوص کارگزارمان خواهم گفت، گفتند چون مدیر سپاهان نیامده، نیازی به حضور من نیست

به گزارش مجله مدیریت ناب، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: در خصوص قطع همکاری با کارگزار باشگاه هفته آینده در نشست خبری شرح خواهم داد.

رسول پناه: هفته آینده همه چیز را در خصوص کارگزارمان خواهم گفت، گفتند چون مدیر سپاهان نیامده، نیازی به حضور من نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهدی رسول پناه پیش از شروع جلسه کمیته استیناف برای رسیدگی به ملاقات برگزار نشده سپاهان و پرسپولیس در دور برگشت بازی های لیگ برتر در جمع خبرنگاران گفت: سؤالی دارید در خدمت شما هستم و خیلی هم شفاف به سؤالات جواب می دهم.

وی درباره اینکه قرار است که به زودی هیئت مدیره جدید تعیین گردد یا همین روال ادامه پیدا کند، مطرح کرد: این مسئله به وزارت ورزش مربوط می گردد و در حوزه اختیارات ما نیست.

رسول پناه در مورد اینکه اوضاع اقتصادی باشگاه پرسپولیس چه زمانی بهتر می گردد؟ گفت: الحمدالله دارد بهتر می گردد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس همچنین در مورد درخواست فسخ قرارداد این باشگاه با کارگزارش نیز گفت: دیروز مواضع مان را نسبت به کارگزار اعلام کردیم و در رابطه با ریز این قصه ان شاءالله در نشست هفته آینده که با شما خواهیم داشت، مواضع مان را به صورت ریز اعلام می کنیم.

وی در مورد اینکه رضا فتاحی سرپرست تیم سپاهان گفته مستندات جدیدی ارائه می دهند و شاید کمیته استیناف رأی را به سمت سپاهان برگرداند، توضیح داد: این به کمیته استیناف ربط دارد. وظیفه من این بود که اینجا به عنوان مسئول باشگاه خدمت شما حضور فعال داشته باشم و آمدم. در رابطه با بحث حقوقی، کارشناسان حقوقی هستند و مدیر حقوقی ما هم هست. گفتند چون مدیر آنها نیامده دیگر نیازی به حضور من هم نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 933

به "رسول پناه: هفته آینده همه چیز را در خصوص کارگزارمان خواهم گفت، گفتند چون مدیر سپاهان نیامده، نیازی به حضور من نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسول پناه: هفته آینده همه چیز را در خصوص کارگزارمان خواهم گفت، گفتند چون مدیر سپاهان نیامده، نیازی به حضور من نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید