دو کاروان پشتیبانی آمریکا در عراق مورد هدف نهاده شد

به گزارش مجله مدیریت ناب، ایرنا نوشت: دو کاروان پشتیبانی آمریکا در استان های حله و دیوانیه مورد هدف گروه های ضداشغالگری نهاده شد.

دو کاروان پشتیبانی آمریکا در عراق مورد هدف نهاده شد

این حملات در حالی صورت می گیرد که طی روزهای اخیر و در پی سخنان فرمانده سنتکام مبنی بر خارج نشدن آمریکا از عراق، خشم گروه های ضداشغالگری برانگیخته شده و حملات متعدد، سنگین و دقیقی را علیه مواضع و منافع آمریکا ترتیب دادند.

در یک هفته گذشته بیش از 5 کاروان آمریکایی در نقاط مختلف عراق مورد هدف قرار گرفتند و یک محل انتقال تجهیزات آمریکا در مرز کویت نیز منفجر شد که باعث بروز خسارات گسترده ای به تجهیزات آمریکا گشت.

صابرین نیوز در کنار انتشار خبر این دو حمله به اطلاعات بیشتری اشاره ننموده است و تا لحظه نگارش این خبر هیچ گروهی مسوولیت ایندو حمله را برعهده نگرفته است.

گروه های ضداشغالگری عراق اخیرا با انتشار بیانیه هایی از وارد شدن مبارزه با اشغالگران به فاز جدیدی از جنگ سخن گفته بودند که پس از مدتی با حملات پهپادی دقیق به پایگاه های تحت سیطره آمریکا منظور آنها از فاز جدید معلوم شد. گروه های ضداشغالگری بارها بر مبارزه خود با اشغالگران تا اخراج کامل تمامی نیروها از خاک کشورشان تاکید نموده اند.

امروز نیز شرکت معروف نظامی آمریکایی لاکهید مارتین از خروج کارمندان خود از عراق به دلیل تشدید این حملات اطلاع داد. این خروج درحالی بود که آمریکایی در ماههای گذشته همیشه مدعی بودند که در پایگاه های مورد حمله یا حضور ندارند و یا به منافع آمریکا خسارتی وارد نمی گردد.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 خرداد 1400 بروزرسانی: 8 خرداد 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1579

به "دو کاروان پشتیبانی آمریکا در عراق مورد هدف نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو کاروان پشتیبانی آمریکا در عراق مورد هدف نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید