دور زدن قرنطینه به سبک سینمای پاریسی!

به گزارش مجله مدیریت ناب، تیم اجرایی سینمای لاکلف در شهر پاریس تصمیم گرفت فیلم ها را در بیرون از محوطه سینما برای مردم به نمایش بگذارد.

دور زدن قرنطینه به سبک سینمای پاریسی!

به گزارش خبرنگار به نقل از رویترز، قرنطینه و تعطیلی به دلیل ویروس کرونا باعث شده تیمی که سینمای لا کلف در شهر پاریس را اداره می کنند، سالن های خود را به روی سینمارو ها ببندند. به همین خاطر آن ها گزینه دیگری را برای نمایش فیلم در نظر گرفتند؛ نمایش فیلم سینمایی روی دیوار ساختمان مجاور.

درک ولفندن از عوامل برگزارکننده این طرح می گوید: به خودمان گفتیم اگر دیگر نمی توانیم به مخاطب خود در سالن های سینما فیلم نشان دهیم، بیاییم این فیلم را بیرون و روی دیوار ها نمایش دهیم. او این صحبت ها را پیش آنکه فیلم سینمایی مرد بدون ستاره محصول سال 1955 با بازی کرک داگلاس را به نمایش بگذارند، مطرح نمود. اینکه خیابان ها خالی هستند واقعاً ناراحت کننده است؛ تصمیم گرفتیم هر هفته فیلم هایی نمایش داده شوند که مردم انتخاب می کنند.

با وجود محدودیت رفت و آمد بسیار در فرانسه، شهروندان پاریس می توانند با رفتن روی بالکن خانه هایشان و یا با رفتن پشت پنجره، فیلم تماشا کنند!

سینمای لا کلیف رسماً در آوریل سال 2018 تعطیل شد و صاحبان آن تصمیم به فروش ملک آن گرفتند؛ اما در سپتامبر 2019 مسئولیت این ساختمان به انجمن فیلم های مستقل به ریاست والفندن سپرده شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 959

به "دور زدن قرنطینه به سبک سینمای پاریسی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دور زدن قرنطینه به سبک سینمای پاریسی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید