دفنرچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد اصلاح شد

به گزارش مجله مدیریت ناب، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از اصلاح دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد خبر داد.

دفنرچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد اصلاح شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، ثبت نام این آزمون که با برگزاری آن 300 نفر از تمام استان ها در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور جذب می شوند از روز شنبه 30 فروردین ماه 1399 آغاز و در روز 11 اردیبهشت 1399 انتها می یابد و آزمون در تاریخ 30 خردادماه 1399 برگزار می شود.

گفتنی است پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی نیروی قراردادی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، بدین وسیله به اطلاع داوطلبان شرکت در این آزمون می رساند، اصلاحاتی در شرایط سنی داوطلبان آزمون اجرا شده و در دفترچه راهنمای آزمون نیز ثبت شده است.

بر این اساس، داشتن حداقل 20 و حداکثر 30 سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم و داشتن حداقل 20 و حداکثر 35 سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکترا، شرایط سنی داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی نیروی قراردادی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می باشد.

داوطلبان می توانند پس از مطالعه دقیق دفتـرچه راهنمای ثبت نام و همچنین مندرجات این اصلاحیه و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به سامانه ثبت نام این آزمون به نشانی www.hrtc.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 920

به "دفنرچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد اصلاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفنرچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد اصلاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید