درخواست رهبر دموکراتهای سنای آمریکا برای تاخیر در برگزاری نشستهای تایید نامزد دادگاه عالی

به گزارش مجله مدیریت ناب، رهبر اقلیت دموکرات سنای آمریکا از کمیته قضایی این مجلس خواست به دلیل شیوع ابتلا به کروناویروس در میان سناتورهای جمهوریخواه، جلسات استماع مربوط به تایید نامزد معرفی شده از سوی دونالد ترامپ برای کرسی خالی دادگاه عالی را به تعویق بیندازد.

درخواست رهبر دموکراتهای سنای آمریکا برای تاخیر در برگزاری نشستهای تایید نامزد دادگاه عالی

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک سری سیاستمداران نزدیک به کاخ سفید بعد از شرکت در نشستهای برگزار شده از سوی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که اخیرا ابتلایش به کروناویروس اعلام شد، یا آلوده به این ویروس شده و یا نگرانی از بابت ابتلای آنها به آن وجود دارد.

چاک شومر، رهبر اقلیت مجلس سنای آمریکا در یک کنفرانس خبری گفت: شرایط برای آنکه سنا نشست برگزار کند ایمن نیست. شرایط برای آن که جلسات استماع ادامه یابند ایمن نیست.

روز شنبه میچ مک کانل، رهبر اکثریت جمهوریخواه سنای آمریکا گفت فعالیت صحن سنا تا 19 اکتبر به تاخیر می افتد و اضافه کرد که با این وجود فعالیت کمیته قضایی از جمله جلسات استماع مربوط به تایید ایمی کانی برت، نامزد معرفی شده از سوی ترامپ برای کرسی دادگاه عالی طبق برنامه ادامه می یابند.

پیشتر مایک لی و تام تیلیس، دو سناتور جمهوریخواه آمریکایی که هر دو عضو کمیته قضایی هستند به همراه سناتور ران جانسون ابتلایشان به کروناویروس جدید را تایید کردند.

دموکراتها تاکید دارند گزینه جایگزین برای روث گینزبرگ، قاضی فوت نموده دادگاه عالی باید بعد از انتخابات ماه نوامبر و از سوی پیروز آن انتخابات معین گردد. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1184

به "درخواست رهبر دموکراتهای سنای آمریکا برای تاخیر در برگزاری نشستهای تایید نامزد دادگاه عالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست رهبر دموکراتهای سنای آمریکا برای تاخیر در برگزاری نشستهای تایید نامزد دادگاه عالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید