خبرنگاران مسئولان استان مرکزی در برطرف مانع زدایی از مسائل تکلیف دارند

به گزارش مجله مدیریت ناب، اراک - خبرنگاران - استاندار مرکزی گفت : مسئولان این استان در حل معضلات و کوشش برای مانع زدایی از دشواری زندگی و معیشت مردم تکلیف دارند و این مهم را باید در اولویت امورشان قرار دهند.

خبرنگاران مسئولان استان مرکزی در برطرف مانع زدایی از مسائل تکلیف دارند

سید علی آقازاده روز چهارشنبه در حاشیه نشست ملاقات مردمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گره گشایی از مسایل مردم باید با حداکثر توان مدیران و دستگاه های اجرایی استان پی گرفته گردد.

وی یادآور شد: مسائل مطرح شده از سوی شهروندان در ملاقات چهره به چهره و برنامه سامد در روز جاری مربوط به حل چالش ها و مانع زدایی از امور مدیریت شهری، اراضی شخصی و کاربری آن ها، اشتغال زایی و بهبود خدمات از کتارافتادگی بود که با اقدامات کارشناسی رسیدگی شد و مدیران دستگاه های اجرایی موظف شدند تا در اسرع وقت آنالیز لازم را انجام دهند.

نماینده عالی دولت در استان بیان نمود: در نشست سامد امروز استانداری معضلات 20 شهروند در حوزه اشتغال، تسهیلات کسب و کار و مسکن ارزیابی شد و رسیدگی به این امور مصداق عملی در جوابگویی دولت تدبیر و امید در استان مرکزی است.

آقازاده گفت: استان مرکزی قطب مهم مالی و صنعت کشور است و در سالی که با مضمون پشتیبانی و مانع زدایی از فراوری نام گرفته باید در کارسازی، رونق مالی و گره گشایی از مسائل پیشتاز باشد.

سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با شماره 111 این امکان را برای شهروندان فراهم نموده است تا نظرات، پیشنهادات، نقدها و شکایات خود را از مجموعه دستگاه های دولتی منعکس نمایند و دستگاههای اجرایی بر اساس نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری موظف هستند در کوتاه ترین زمان، جوابگوی شهروندان باشند

منبع: ایرنا
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1538

به "خبرنگاران مسئولان استان مرکزی در برطرف مانع زدایی از مسائل تکلیف دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسئولان استان مرکزی در برطرف مانع زدایی از مسائل تکلیف دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید