خبرنگاران مرکز رشد مستقر در پردیس آموزشی کشاورزی سعید آباد افتتاح شد

به گزارش مجله مدیریت ناب، تبریز-خبرنگاران- مرکز رشد مستقر در پردیس آموزشی کشاورزی سعید آباد شهرستان بستان آباد امروز سه شنبه با حضور معاون علمی و فناوری ریس جمهوری افتتاح شد.

خبرنگاران مرکز رشد مستقر در پردیس آموزشی کشاورزی سعید آباد افتتاح شد

به گزارش خبرنگاران، در مرکز رشد مستقر در پردیس موزشی کشاورزی سعید آباد شهرستان بستان آباد، واحدهای فن آور و شرکت های که نوآوری دارند، به عنوان شرکت فن آور فعالیت خود ر ا آغاز می نمایند تا دانش و فن آوری خود را تبدیل به ثروت بنمایند.

امروز همچنین قرار بود مزرعه و باغ مدرن (hi-teck) مرکز تحقیقات کشاورزی سعید آباد شهرستان بستان آباد نیز با حضور معاون ریس جمهور احداث گردد که این کار بعلت ضیق وقت توسط مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد.

اکبر فتحی، رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در حاشیه عملیات احداث اولین مزرعه و باغ مدرن کشور در مرکز تحقیقات کشاورزی منطقه سعید آباد بستان آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با بیان اینکه این مزرعه در 10 هکتار زمین احداث می گردد، اضافه کرد: در این مزرعه تمام تکنولوزی های روز جهان در حوزه کشاورزی جمع آوری خواهد شد.

وی گفت: در این مزرعه، آبیاری و سمپاشی هوشمند، مبارزه با سرمازدگی و علف های هرز و لزوم استفاده از ظرفیت های علمی به صورت عملی و نمایش آنها برای بهره برداران استفاده خواهد شد.

فتحی با بیان اینکه کوشش می گردد کشاورزی را از سنتی به سمت صنعتی شدن پیش ببریم و از ظرفیت هایی که در این حوزه برای ارز آوری وجود دارد، استفاده کنیم، ادامه داد: آذربایجان شرقی ظرفیت بالایی در حوزه کشاورزی دارد و می تواند زمینه های توسعه مالی در منطقه رابوجود آورد.

معاون علمی و فناوری ریس جمهوری امروز همچنین در سفر خود به شهرستان بستان آباد از شرکت داروسازی دانا نیز بازدید کرد.

7239/ 518

منبع: ایرنا
انتشار: 15 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 226

به "خبرنگاران مرکز رشد مستقر در پردیس آموزشی کشاورزی سعید آباد افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مرکز رشد مستقر در پردیس آموزشی کشاورزی سعید آباد افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید