خبرنگاران مردم مراوه تپه از خدمات 367 پروژه افتتاحی هفته دولت بهره مند شدند

به گزارش مجله مدیریت ناب، گنبدکاووس - خبرنگاران - افزون بر 65 هزار نفر مردم مراوه تپه در شرقی ترین نقطه مرزی استان گلستان روز شنبه اول شهریور و در آستانه هفته دولت از مزایای افتتاح 367 پروژه عمرانی، خدماتی و اقتصادی این شهرستان کم برخوردار بهره مند شدند.

خبرنگاران مردم مراوه تپه از خدمات 367 پروژه افتتاحی هفته دولت بهره مند شدند

مراسم افتتاح متمرکز طرح های عمرانی و اقتصادی مراوه تپه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و برخی مدیران کل استان به همراه جمعی از مردم محلی برگزار شد.

فرماندار مراوه تپه در این مراسم اعتبار و سرمایه گذاری اجرا شده برای این تعداد طرح افتتاحی را که 266 پروژه آن اقتصادی و اشتغالزا و 101 پروژه دیگر آن نیز عمرانی و خدماتی است، هزار و 130 میلیارد و 213 میلیون ریال گفت.

امانگلدی ضمیر، ایجاد 516 فرصت شغلی برای جوانان و جویندگان کار در مراوه تپه را از جمله مزایای افتتاح پروژه های هفته دولت دانست و اضافه کرد: علاوه بر این عملیات اجرایی 19 پروژه دیگر شامل 16 طرح عمرانی و سه پروژه اقتصادی با اعتبار و سرمایه گذاری پیش بینی شده 353 میلیارد و 280 میلیون ریال نیز امروز آغاز شد.

وی اضافه کرد: در مجموع به مناسبت هفته دولت امسال 386 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغال زا با اعتبار و سرمایه گذاری هزار و 480 میلیارد ریال در مراوه تپه افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد که گام بلندی برای رخت بربستن سیمای محرومیت از این شهرستان مرزی و کمتر توسعه یافته دارد.

فرماندار مراوه تپه گفت: طرح های افتتاحی و پروژه هایی که عملیات اجرایی آن طی هفته دولت امسال در مناطق شهری و روستایی مراوه تپه آغاز شد، توسط دستگاه های اجرایی و خدمات رسان این شهرستان از جمله راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، مسکن روستایی، آب، گاز، برق، مخابرات، منابع طبیعی، آموزش و پرورش، شهرداری، دهیاری ها، بهداشت و درمان، بهزیستی، کمیته امداد، جهادکشاورزی و ورزش و جوانان اقدام شده و یا انجام خواهد شد.

ضمیر، آغاز عملیات اجرایی مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی شهر گلیداغ با اعتبار 60 میلیارد ریال توسط بنیاد علوی، افتتاح گازرسانی به سه روستای قپان سفلی و علیا و اسلام آباد پایین با اعتبار 45 میلیارد ریال و بهره برداری از دومین جایگاه سوخت شهر مراوه تپه با 20 میلیارد ریال سرمایه گذاری را از جمله مهمترین طرح های هفته دولت امسال در این شهرستان مرزی برشمرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1124

به "خبرنگاران مردم مراوه تپه از خدمات 367 پروژه افتتاحی هفته دولت بهره مند شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مردم مراوه تپه از خدمات 367 پروژه افتتاحی هفته دولت بهره مند شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید