خبرنگاران سفیر ایران با وزیر کار عراق در مورد توسعه روابط گفت وگو کرد

به گزارش مجله مدیریت ناب، بغداد - خبرنگاران - سفیر ایران در بغداد در ملاقات با وزیر کار عراق بر مسایل دوجانبه و روابط دو کشور در موضوعات مرتبط گفت وگو کرد.

خبرنگاران سفیر ایران با وزیر کار عراق در مورد توسعه روابط گفت وگو کرد

به گزارش خبرنگاران ایرج مسجدی سفیر ایران در ملاقات با عادل الرکابی وزیر کار و امور اجتماعی عراق پیرامون تقویت روابط دوجانبه بین دو کشور و آماده سازی مداوم برای امضای تفاهم نامه همکاری های مشترک بین وزارت کار عراق و ایران مصاحبه کردند.

سفارت ایران در بغداد اعلان کرد که در جلسه روز پنجشنبه؛ وزیر کار عراق بر عمق روابط تاریخی عراق و ایران و سطح همکاری که شامل بخشهای عظیم مالی ، سیاسی و اجتماعی است تأکید و خاطرنشان نموده که روابط بین دو کشور شاهد توسعه در همه زمینه هاست که به ثبات منطقه یاری می نماید.

وزیر عراقی همچنین از آمادگی وزارت متبوعش برای امضای تفاهم نامه با طرف ایرانی اطلاع داد.

همچنین نسخه ای از تفاهم نامه های قبلی بین دو کشور در اختیار سفیر ایران نهاده شد.

الرکابی ابراز امیدواری کرد که به زودی با همتای ایرانی خود ملاقاتی برای امضای تفاهمنامه و اجرای موارد آن به ویژه در زمینه آموزش و تبادل تجارب بین کارکنان داشته باشد.

سفیر ایران نیز به نوبه خود از نتایج این نشست ابراز خرسندی کرد و آمادگی طرف ایرانی را برای گشودن افق های همکاری مشترک با وزارت راه عراق اعلام داشت و اضافه نمود: طرف ایرانی مشتاق ادامه هماهنگی مشترک و تبادل تجربیات طرفین است.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1520

به "خبرنگاران سفیر ایران با وزیر کار عراق در مورد توسعه روابط گفت وگو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سفیر ایران با وزیر کار عراق در مورد توسعه روابط گفت وگو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید