خبرنگاران ساخت مرکز درمانی جمعیت هلال احمر مهریز شروع شد

به گزارش مجله مدیریت ناب، یزد- خبرنگاران - مرکز درمانی و دارویی جمعیت هلال احمر مهریز روز پنجشنبه با مشارکت محمدعلی شیخ پور یکی از خیران منطقه با پیش بینی 10 میلیارد ریال هزینه ، با حضور فرماندار ، امام آدینه و جمعی از مردم در مرکز این شهرستان شروع شد.

خبرنگاران ساخت مرکز درمانی جمعیت هلال احمر مهریز شروع شد

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

این مرکز در زمینی به وسعت 180 مترمربع در سه طبقه شامل بخش اداری ، درمان و داروخانه ساخته می گردد که هزینه ساخت آن توسط خیر تامین شد و بهره برداری از این مرکز ، نقش مهمی در درمان و تامین داروی مورد احتیاج شهروندان و مسافران دارد .

همچنین رضا زارع زاده مهریزی فرماندار مهریز بر جلب مشارکت خیران در اجرای طرح های فرهنگی و اجتماعی تاکید نمود و گفت: زمینه برای حضور سرمایه گذاران و خیران برای همکاری با دولت فراهم است.

تعداد داوطلبان هلال حمر مهریز 700 نفر هستند که حدود 60 درصد آنها را مردان تشکیل می دهند که از این تعداد 300 نفر فعال و در طرح های مختلف همکاری دارند.

مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد و در راستا یزد به بندرعباس، کرمان، زاهدان و ایرانشهر واقع است که نقش موثری در برقراری ارتباط کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور دارد .

همچنین بیستم اردیبهشت ماه 99 ، عملیات اجرایی یک باب دبستان خیری با 12 کلاس درس در زمینی به وسعت سه هزار و 600 مترمربع و با یک هزار و 100 مترمربع زیربنا با اعتبار 10 میلیارد ریال در مهریز شروع شد.

همچنین به گفته مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز یزد سال گذشته 51 پروژه با 330 کلاس درس با هزینه 900 میلیارد ریال در استان به بهره برداری رسید.

محمد علی خواجه رضایی حضور بیشتر بخش خصوصی و خیران را برای مدرسه سازی در استان خواهان شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 988

به "خبرنگاران ساخت مرکز درمانی جمعیت هلال احمر مهریز شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ساخت مرکز درمانی جمعیت هلال احمر مهریز شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید