خبرنگاران رایزنی ایران با روسیه برای فراوری واکسن در تهران

به گزارش مجله مدیریت ناب، مسکو - خبرنگاران - سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه با رییس صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه برای فراوری مشترک واکسن کرونا گفت و گو کرد.

خبرنگاران رایزنی ایران با روسیه برای فراوری واکسن در تهران

به گزارش روز آدینه خبرنگاران، امروز واکسیناسیون سراسری در روسیه شروع شد و طبق اظهارات مسوولان روس، نخست بازنشستگان و معلمان به صورت داوطلبانه از واکسن استفاده خواهند کرد.

کاظم جلالی سفیر کشورمان در روسیه هم در گفت وگوی مجازی با کیریل دمیتریف رئیس صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه ضمن تبریک بابت موفقیت های دولت روسیه در زمینه ساخت و فراوری واکسن کووید 19 به همکاری های بهداشتی و درمانی دو کشور اشاره نمود.

سفیر ایران در ادامه به گفت وگوی روسای جمهور و وزرای بهداشت دو کشور و توافق نسبت به همکاریهای مشترک اشاره نمود و با استناد به نتایج دو نشست کار گروه واکسن و دارو میان انستیتو پاستور و مرکز ملی گامالی روسیه نسبت به شروع هرچه سریعتر فرایند فراوری مشترک واکسن کووید 19 با همکاری صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه ابراز امیدواری کرد.

رئیس صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه نیز ضمن ابراز خرسندی از همکاری با کشورمان در زمینه ساخت و فراوری انبوه واکسن کووید 19 توضیحاتی درخصوص مراحل و چگونگی شروع کار مشترک ارائه کرد.

روسیه نخستین کشور دنیا است که از واکسن کرونا رونمایی نموده است با این وجود غربی ها به دلیل معین نبودن نتایج این واکسن بر روی جمعیت زیادی از مردم، آن را محصولی ناشناخته می خوانند.

اگر چه آنها درست می گویند اما واکسنی هم که در غرب فراوری گردد همین ایراد را در ابتدای کار خواهد داشت چرا که تا گسترش هر واکسن یا دارویی بسیاری از معایب و آثار آن تا مدت ها پنهان می ماند.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1142

به "خبرنگاران رایزنی ایران با روسیه برای فراوری واکسن در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رایزنی ایران با روسیه برای فراوری واکسن در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید