خبرنگاران فراوری ماسک در فرهنگ سراهای شهرداری مراغه

به گزارش مجله مدیریت ناب، مراغه - خبرنگاران - مسوول حوزه فرهنگی اجتماعی شهرداری مراغه از فراوری ماسک در فرهنگ سراهای چهارگانه این شهرداری اطلاع داد و گفت: این حوزه در راستای وظایف فرهنگی اجتماعی خود دوخت و فراوری ماسک با رعایت شرایط و موارد بهداشتی و فنی را در اولویت فعالیت های خود قرار داده است.

خبرنگاران فراوری ماسک در فرهنگ سراهای شهرداری مراغه

ودود دوستی روز آدینه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: ماسک های فراوریی بین نیروهای شهرداری از جمله کارگران و پاکبانان همچنین در میان اقشار آسیب پذیر جامعه توزیع می گردد.

وی با تقدیر از شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه در ایجاد امکانات مورد احتیاج جهت فراوری ماسک در فرهنگ سراها گفت: تمامی مواد اولیه از سوی شهرداری تامین می گردد و در حال حاضر پنج خیاط با فراوری 1500 عدد ماسک به فعالیت خود ادامه می دهند.

وی به اقدامات فرهنگی و اجتماعی این حوزه اشاره نمود و گفت: مسابقه اینستاگرامی فرصت های خانه نشینی در 2 محور دل نوشته و طراحی پوستر و با موضوع کرونا از جمله این اقدامات است.

دوستی اضافه نمود: 15 اردیبهشت مهلت انتهای این مسابقه است و در انتها در هر محور به 3 نفر از برندگان جوایز نقدی و به تمامی شرکت کنندگان کتاب اهدا خواهد شد.

شهرستان مراغه با حدود 268 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 918

به "خبرنگاران فراوری ماسک در فرهنگ سراهای شهرداری مراغه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فراوری ماسک در فرهنگ سراهای شهرداری مراغه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید