خبرنگاران برپایی ایستگاه های صلواتی در قزوین ممنوع است

به گزارش مجله مدیریت ناب، قزوین - خبرنگاران - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: برپایی ایستگاه های صلواتی و جشن به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان در سطح استان قزوین به خاطر سلامت مردم و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ممنوع خواهد بود.

خبرنگاران برپایی ایستگاه های صلواتی در قزوین ممنوع است

منوچهر حبیبی روز چهارشنبه در نوزدهمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان قزوین گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی که از هشتم فروردین ماه جاری در سراسر استان به مورد اجرا گذاشته شده، تا 30 فروردین ماه نیز ادامه خواهد داشت و از مردم نیز درخواست داریم تا همانند گذشته ما را در انجام این ماموریت کمک نمایند.

وی افزود: هر چند با کوشش های انجام شده از سوی کادر درمانی و دستگاه های ذیربط استان توانسته ایم تا حدود زیادی در کنترل این ویروس پیروز عمل کنیم اما تا رسیدن به نقطه پایدار و نابودی این بیماری، رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان جدی گرفته گردد.

حبیبی با اشاره به اینکه خوشبختانه در حوزه اطلاع رسانی ویروس کرونا اقدامات خوبی در سطح استان به انجام رسیده، اعلام کرد: تهیه و ارسال بیش از هفت هزار خبر و گزارش در رسانه ها، مطبوعات و خبرگزاری ها منجر به مطلع سازی بیشتر مردم در مورد پیشگیری و نحوه مقابله با ویروس کرونا شده است.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین یادآور شد: برای حفظ روحیه، امنیت و آرامش روانی شهروندان، اخبار رسانه ها باید از این پس با برجسته ساختن نقاط قوت مبارزه با این بیماری بازگو و برجسته سازی گردد.

به گفته وی، از این پس بیمارستان های خصوصی ضمن ادامه دادن به فعالیت عادی خود، با حفظ رعایت مسایل بهداشتی نسبت به تامین اقلام مورد احتیاج جهت پیشگیری از ویروس کرونا اقدام و سازمان تامین اجتماعی نیز در انجام پرداخت مطالبات خود به مراکز درمانی اقدام های لازم را به عمل آورد.

حبیبی با بیان اینکه اتاق بازرگانی و سازمان صمت نسبت به افزایش نظارت بر قیمت کالاها در روزهای آینده باید اقدام به عمل بیاورند، اضافه نمود: با توجه به افزایش فراوری ماسک و دستکش توسط 30 کارگاه و 13 واحدی فراوریی استان، متاسفانه هیچ نظارتی در توزیع این کالاها صورت نمی گیرد که در این زمینه هم باید سازمان صمت و شرکت شهرک های صنعتی ورود جدی داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین به تخصیص سهم 20 درصدی استان در مورد فراوری ماسک و مواد ضدعفونی نماینده واحدهای فراوریی مستقر در سطح منطقه اشاره و توضیح داد: با توجه به فعالیت مجدد واحدهای فراوریی و شروع به کار بعضی صنوف بی خطر از 23 فروردین ماه جاری، نظارت بر اصناف یاد شده در مورد رعایت موارد بهداشتی از الزامات کار دستگاه های ذیربط خواهد بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 893

به "خبرنگاران برپایی ایستگاه های صلواتی در قزوین ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برپایی ایستگاه های صلواتی در قزوین ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید