حمله مجدد ترامپ به چینی ها

به گزارش مجله مدیریت ناب، ایسنا نوشت: دونالد ترامپ در توییتی اظهار کرد، آمریکایی-آسیایی ها از کاری که چین با آمریکا و دنیا نموده خشمگین هستند و چینی-آمریکایی ها از همه آن ها خشمگین تر هستند.

حمله مجدد ترامپ به چینی ها

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در توییتر اظهار کرد: آسیایی-آمریکایی ها از کاری که چین با کشورمان و با دنیا نموده بسیار خشمگین هستند. چینی-آمریکایی ها از همه آن ها خشمگین تر هستند.

به گزارش پایگاه خبری هیل، وی اضافه نمود: آن ها را سرزنش نمی کنم. دونالد ترامپ و بعضی از متحدان جمهوری خواهش چین را مقصر شیوع کروناویروس دانسته و گفته اند، مقامات این کشور می توانستند با اقدام به هنگام مانع از گسترش دنیای این بیماری شوند.

این رییس جمهور در ماه مارس در توییتر نوشت: بسیار مهم است که از جامعه آسیایی-آمریکایی در آمریکا و سراسر دنیا محافظت کنیم. آن ها افراد فوق العاده ای هستند و گسترش این ویروس به هیچ وجه تقصیر آن ها نیست.جودی چو، نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا اما در سرانجام همان ماه گزارش کرد که پس از شیوع کرونا در آمریکا، دست کم 1000 مورد جرم برآمده از نفرت علیه آسیایی-آمریکایی ها گزارش شده است.

312 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 975

به "حمله مجدد ترامپ به چینی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله مجدد ترامپ به چینی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید