حمایت دانشکده رسانه خبرنگاران از مستندسازان جوان ستودنی است

به گزارش مجله مدیریت ناب، یک مستند ساز حمایت دانشکده رسانه خبرنگاران از مستند سازان جوان را ستودنی دانست و گفت: این حمایت به این معنی است که جامعه رسانه ای کشور در راستا رشد قرار دارند.

حمایت دانشکده رسانه خبرنگاران از مستندسازان جوان ستودنی است

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، حسین شمقدری مستند ساز جوان کشور در حاشیه دوره آموزش جامع مستند سازی که در دانشکده فارس برگزار می گردد، گفت: دانشکده خبرنگاران دارای پتانسیل و جو هنری و رسانه ای بسیار خوبی است و این پتانسل می تواند یاری بسیار زیادی به یادگیری مطالب کند.

وی با تأکید بر مطلوب بودن شرایط آموزشی دانشکده رسانه خبرنگاران در میان مراکز علمی کابردی اضافه کرد: امکانات و فضای دانشکده رسانه خبرنگاران می بایست از لحاظ کمی و کیفی افزایش پیدا کند.

شمقدری با اشاره به حمایت خبرنگاران از جوانان تاکید نمود: باید از مسئولان دانشکده خبرنگاران در حمایت و فرصتی که در اختیار مستند سازان جوان قرار می دهد تشکر کرد و این حمایت به این معنی است که جامعه رسانه ای کشور در راستا رشد قرار دارند.

وی توضیح داد: در سال های گذشته ما شاهد بودیم که فراوری و ساخت مستند و یا حتی رسانه، در اختیار یک قشر خاصی بود اما اکنون هرکسی که توانایی و استعداد کار در حوزه رسانه و ساخت مستند را داشته باشد، می تواند وارد این عرصه گردد که این مایه مباهات است.

شمقدری در سرانجام گفت: خبرنگاران می تواند این حمایت را با انتشار فراوریات آنها در فضای رسانه کامل کند.

شایان ذکر است دوره آموزش جامع مستند سازی به همت مرکز آموزش های آزاد خبرنگاران در محل دانشکده رسانه فارس در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 622

به "حمایت دانشکده رسانه خبرنگاران از مستندسازان جوان ستودنی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت دانشکده رسانه خبرنگاران از مستندسازان جوان ستودنی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید