توضیحات معاون سیاسی امنیتی مازندران در مورد درگیری در محمودآباد

به گزارش مجله مدیریت ناب، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: اتفاق امروز در محمودآباد اقدام سیاسی نبود و تنها در پی اجرای حکم قضایی رخ داد.

توضیحات معاون سیاسی امنیتی مازندران در مورد درگیری در محمودآباد

حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در گفت وگو با خبرنگار از ، گفت: تنش امروز در منطقه بیشه کلا محمودآباد اقدام سیاسی نبود و در پی اجرای حکم قضایی رخ داده بود.

او با بیان اینکه در این حادثه دو نفر کشته و 4 نفر زخمی شدند، اضافه کرد: مجموعه خاطیان این حادثه شناسایی، دستگیر و به مراجع قانونی تحویل شدند.

حسن نژاد با بیان اینکه بلافاصله بعد از این حادثه جلسه شورای تامین شهرستان و استان برگزار گردید، گفت: شورای تامین این اقدام را تقبیح و با خانواده افراد داغدار و جان باخته ابراز همدردی می نماید.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران اضافه کرد: شورای تامین موضوع را با جدیت پیگیری و با عوامل این واتفاق برخورد جدی و قانونی خواهد نمود.

او با بیان اینکه این اتفاق هیچ مساله سیاسی و زمین خواری نبود و در راستای اجرای حکم قضایی رخ داد بود ابراز امیدواری کرد با صبوری خانواده و تعمق دستگاه های زیربط دارند در اولین فرصت جمع بندی لازم را داشته باشیم و با عوامل آن برخورد کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 253

به "توضیحات معاون سیاسی امنیتی مازندران در مورد درگیری در محمودآباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات معاون سیاسی امنیتی مازندران در مورد درگیری در محمودآباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید