تمدید دورکاری کارمندان تهرانی در هفته دوم شهریور

به گزارش مجله مدیریت ناب، فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران، مشارکت در پویش نذر سلامتی را گامی موثر برای کنترل و مهار بیماری کرونا (کووید-19) برشمرد.

تمدید دورکاری کارمندان تهرانی در هفته دوم شهریور

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلان شهر تهران، در گفت وگوی زنده خبری بخش 18،30 شبکه تهران، از مراجعه 5400 نفر در شبانه روز گذشته به بخش های سرپایی مراکز بهداشتی و درمانی تهران خبر داد.

به گفته زالی از این مراجعان 470 نفر با تشخیص کرونا، نیاز به بستری در بخش های بیمارستانی داشتند که 123 نفر آنان در بخش های ویژه بستری شدند.

وی با ذکر این مطلب که 420 نفر از بیماران بستری در روز گذشته از بیمارستان های تهران ترخیص شدند، یادآور شد: تا حدودی توازن بین ترخیص و پذیرش بیماران جدید برقرار شده است و امیدواریم که در روز های آینده نیز شاهد این توازن باشیم.

فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونای پایتخت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راه اندازی پویش نذر سلامتی با هدف تهیه ماسک و اقلام بهداشتی برای نیازمندان و تامین تجهیزات بیمارستانی برای درمان بیماران کرونایی، از شهروندان تهرانی دعوت کرد تا با حرکتی مومنانه و ایثارگرانه با اهدای نذورات خود در این پویش مشارکت کنند.

به گفته دکتر زالی، همشهریان تهرانی برای اهدای نذورات خود می توانند از طریق کد #700*733* اقدام کنند که بخشی از این نذورات صرف تهیه اقلام حفاظتی و ماسک برای نیازمندان و اقشار محروم و بخش دیگری نیز صرف تامین تجهیزات پزشکی و بیمارستانی برای درمان بیماران کرونایی می شود.

فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونای کلان شهر تهران همچنین از تمدید دورکاری کارمندان در هفته دوم شهریور خبر داد و گفت: با توجه به مطالعات اجرا شده استفاده مستمر از ماسک و همچنین کاهش ظرفیت کارکنان و دورکاری، دو عامل مهمی بوده است که در هفته های اخیر باعث کاهش آمار بستری بیماران و همچنین کاهش ترافیک حمل ونقل عمومی شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1137

به "تمدید دورکاری کارمندان تهرانی در هفته دوم شهریور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید دورکاری کارمندان تهرانی در هفته دوم شهریور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید