تصمیم درباره لیگ نوزدهم نباید به ضرر هیچ تیمی باشد

به گزارش مجله مدیریت ناب، خبرنگاران/خوزستان هافبک تیم صنعت نفت آبادان با بیان این که دلم برای فوتبال تنگ شده است، گفت: امیدوارم برای ادامه فصل نوزدهم فوتبال به صورتی تصمیم گیری گردد که هیچ تیمی از جمله نفت آبادان متضرر نگردد.

تصمیم درباره لیگ نوزدهم نباید به ضرر هیچ تیمی باشد

مسلم مجدمی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهارکرد: پس از آخرین دیداری که در لیگ نوزدهم برابر سایپا داشتیم، به دلیل شیوع کروناویروس، لیگ برتر فوتبال هم تعطیل شد و در حال حاضر به صورت انفرادی و در خانه تمرین می کنیم. شرایط تمرین در خانه خیلی سخت است و البته کادرفنی نیز بر نحوه تمرینات از دور نظارت دارند ولی فکر نمی کنم که تمرین در خانه چندان تاثیری داشته باشد.

وی بیان نمود: به نظر من مسئولان باید درخصوص لیگ برتر تصمیم گیری نمایند تا هم تکلیف ما بازیکنان و هم باشگاه ها معین گردد. به دلیل بلاتکلیفی نیز مجبوریم که در خانه تمرین کنیم که این تمرینات هم مورد دلخواه نیستند و صد درصد با تمرینات گروهی و زیر نظر مربیان متفاوت است.

این بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مطرح نمود: تصمیم در خصوص چگونگی اتمام لیگ نیز با مسئولان مربوطه است اما اگر بخواهند خودشان قهرمان را معین نمایند، پس تکلیف دو تیم سقوط نماینده چه خواهد شد؟ از طرفی هم اگر بخواهند لیگ را ادامه دهند، حداقل باید سه چهار هفته به تیم ها فرصت دهند تا دوباره به بدنسازی بپردازند و از سویی مطمئنا بازی ها فشرده برگزار خواهد شد که این موضوع حتما مصدومیت بازیکنان را به همراه خواهد داشت. ضمن این که لیگ بیستم نیز تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

وی گفت: به هر حال تصمیم در خصوص لیگ نوزدهم نیازمند کارِ کارشناسی است تا هیچ تیمی از جمله صنعت نفت آبادان متضرر نگردد زیرا تیم ما نیز همچنان برای کسب سهمیه شانس دارد.

مجدمی در ادامه با بیان این که دلم برای فوتبال و طرفداران صنعت نفت، تنگ شده است، مطرح نمود: نفت در نیم فصل اول لیگ نوزدهم، یک فصل بسیار خوب را پشت سر گذاشت، البته از نظر اقتصادی ضعیف بودیم و فصل سختی را پشت سر گذاشتیم. در هر صورت امیدوارم در صورت ادامه لیگ، بتوانیم با قدرت کارمان را ادامه دهیم.

وی با تشکر از کادر درمان که با تمام وجود در خط مبارزه با ویروس کرونا به صورت شبانه روزی مشغول به فعالیت هستند، اضافه کرد: در این شرایط سخت باید همدل باشیم و امیدوارم مردم به توصیه مسئولان مبنی بر ماندن در خانه توجه نمایند زیرا در چنین شرایطی است که می توانیم بر این ویروس غلبه کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 899

به "تصمیم درباره لیگ نوزدهم نباید به ضرر هیچ تیمی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم درباره لیگ نوزدهم نباید به ضرر هیچ تیمی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید