تصادف زنجیره ای محور نهبندان- بیرجند 7 مصدوم برجای گذاشت

به گزارش مجله مدیریت ناب، خبرنگاران/خراسان جنوبی رئیس جمعیت هلال احمر نهبندان از وقوع تصادف زنجیره ای در محور نهبندان- بیرجند خبر داد و گفت: این حادثه هفت مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشته است.

تصادف زنجیره ای محور نهبندان- بیرجند 7 مصدوم برجای گذاشت

حسین رضایی، یکشنبه شب 13 بهمن، در جمع خبرنگاران از وقوع تصادف زنجیره ای در محور نهبندان- بیرجند خبر داد و افزود: ساعت 18:45 امروز در کیلومتر 15 محور شوسف- چاهدراز، برخورد سه دستگاه تریلر و یک خوردوی سواری پژو حادثه منجر به حادثه دلخراشی شد.

وی ادامه داد: با اعلام حادثه پنج تیم شامل دو دستگاه خودروی آمبولانس و سه دستگاه خودروی نجات از پایگاه شوسف، مسجد ابوالفضل و شعبه نهبندان به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش خبرنگاران، رئیس جمعیت هلال احمر نهبندان با بیان اینکه دو نفر از مصدومان با عملیات رهاسازی از درون خودرو خارج شدند، شرح داد: متاسفانه این حادثه هفت مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت که عملیات رهاسازی برای فوتی همچنان ادامه دارد.

وی خواستار توجه به نکات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان شد و اظهار کرد: یک غفلت کوچک از سوی رانندگان، باعث بروز حوادثی بزرگ می شود.

سرهنگ علیرضا توفیقی نیا، جانشین پلیس راه خراسان جنوبی گفت: هم اکنون امدادرسانی به مصدومان در حال انجام و علت حادثه در دست بررسی است.

وی افزود: عبور خودروها از کنار گذر ایجاد شده با احتیاط امکان پذیر است.

جانشین پلیس راه خراسان جنوبی یادآور شد: در محورهای بیرجند-سربیشه، بیرجند-قاین و بیرجند به درمیان بارش پراکنده باران و برف گزارش شده است که رانندگان باید احتیاط کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 757

به "تصادف زنجیره ای محور نهبندان- بیرجند 7 مصدوم برجای گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصادف زنجیره ای محور نهبندان- بیرجند 7 مصدوم برجای گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید