تاکید نخست وزیر تایلند به برگزاری انتخابات 2 فوریه با وجود فشارها

به گزارش مجله مدیریت ناب، خبرنگاران: نخست وزیر تایلند با وجود اعمال فشار برای به تعویق انداختن انتخابات خاطرنشان کرد که انتخابات این کشور در دوم فوریه برگزار می گردد.

تاکید نخست وزیر تایلند به برگزاری انتخابات 2 فوریه با وجود فشارها

با تور ارزان تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس؛ ینگلاک شیناواترا، نخست وزیر تایلند با وجود درخواست و اعمال فشار از سوی مخالفان برای به تعویق افتادن انتخابات این کشور از برگزاری انتخابات زودهنگام در تاریخ 2 فوریه اطلاع داد.

در جدیدترین تحولات تایلند منزل رهبر حزب دموکرات این کشور که بزرگترین حزب مخالف دولت به شمار می رود هدف حمله بمب گذاری نهاده شد.

معترضان و مخالفان دولت تایلند از روز گذشته کوشش وسیعی را برای به تعطیلی کشاندن شهر بانکوک شروع نموده اند و این کوشش ها هنوز با برخورد نیروهای پلیس روبرو نشده است.بر اساس این گزارش تاکید نخست وزیر تایلند بر عدم استعفا در شرایطی است که مخالفان خواهان استعفای وی پیش از برگزاری هرگونه انتخاباتی هستند. نخست وزیر تایلند خواهان برگزاری انتخابات زودهنگام در روز 2 فوریه شده ولی مخالفان به شدت نگران پیروزی مجدد وی هستند.

اعتراضات اخیر تایلند از سال 2010 میلادی تاکنون بی سابقه بوده است. اعتراضات سال 2010 میلادی نیز با سرکوب ارتش روبرو شد و حداقل 91 کشته برجا گذاشت.مخالفان تایلندی بر این باورند که نخست وزیر این کشور عروسکی در دست برادرش یعنی تاکسین شیناواتر است. تاکسین شیناواترا در کودتای 2006 میلادی سرنگون شد و برای رهایی از حکم دو سال زندان به اتهام فساد اقتصادی در خارج از تایلند زندگی می نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 371

به "تاکید نخست وزیر تایلند به برگزاری انتخابات 2 فوریه با وجود فشارها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید نخست وزیر تایلند به برگزاری انتخابات 2 فوریه با وجود فشارها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید