تاکید برهم افزایی وزارت بهداشت با بیمه سلامت درارایه خدمات به بیماران خاص

به گزارش مجله مدیریت ناب، رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت گفت: بیماری های خاص درشرایط فعلی جامعه نیازمند حمایت های جدی تری توسط بیمه سلامت هستند که این مساله نیازمند هم افزایی های بیشتر است.

تاکید برهم افزایی وزارت بهداشت با بیمه سلامت درارایه خدمات به بیماران خاص

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از آی هینا، مهدی شادنوش با اشاره به جلسه مشترک با مدیر عامل سازمان بیمه سلامت درخصوص حمایت از بیماران خاص گفت: این جلسه با هدف توجه بیشتر به بیماران خاص درشرایط فعلی جامعه برگزار گردید، بدون شک بیماران خاص با توجه به شرایط ویژه و به جهت هزینه های بالا در درمان بیماری خود ، نیازمند حمایت های جدی تر توسط بیمه ها هستند.

رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت اضافه کرد: خوشبختانه بیمه سلامت در این حوزه نقش محوری دارد، بنابراین ضمن تشریح فعالیت های مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت دراین جلسه، از مدیرعامل سازمان بیمه سلامت خواست که نظر ویژه سازمان متبوعش را به این حوزه معطوف کنند.

وی با تاکید بر شرایط اقتصادی جامعه و ضرورت افزایش حمایت از بیماران خاص توضیح داد: مقرر شد ضمن برگزاری نشست های کارشناسی بیشتر با کارشناسان بیمه سلامت، تصمیمات لازم درخصوص حمایت از این گروه از بیماران در دستورکار قرارگیرد و پیگیری های لازم انجام گردد.

رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت گفت: بدون تردید حمایت از بیماران خاص از دید کارشناسان و بدنه مدیریتی سازمان بیمه سلامت هیچ گاه مغفول نبوده است، البته راه های نرفته بسیاری وجود دارد که بیشتر درحوزه اعتبارات، محدودیت های اقتصادی و شرایط اقتصادی حاکم برجامعه است، اما امیدواریم با استفاده از نظرات کارشناسی وزارت بهداشت و بیمه سلامت هم افزایی ها در ارایه خدمات بهتر به بیماران خاص افزایش پیدا کند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1183

به "تاکید برهم افزایی وزارت بهداشت با بیمه سلامت درارایه خدمات به بیماران خاص" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید برهم افزایی وزارت بهداشت با بیمه سلامت درارایه خدمات به بیماران خاص"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید