بر خلاف ادعای مدیران استقلال؛ آبی ها هنوز با کنعانی زادگان تسویه حساب نکرده است!

به گزارش مجله مدیریت ناب، خبرگزاری خبرنگاران- مدیران استقلال توانستند شب گذشته رضایت طلبکاران داخلی خود را به طور کامل جلب کنند

بر خلاف ادعای مدیران استقلال؛ آبی ها هنوز با کنعانی زادگان تسویه حساب نکرده است!

به گزارش خبرنگاران، با تسویه حساب باشگاه استقلال با طلبکاران داخلی خود این باشگاه می تواند جواز حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد. روز سه شنبه بود که مهدی نوروزی معاون اقتصادی باشگاه استقلال خبر از تسویه حساب با طلب کاران داخلی این باشگاه ظرف 24 ساعت آینده داد. با تلاش های اجرا شده باشگاه استقلال شب گذشته با تمام طلبکاران داخلی خود تسویه حساب کرد تا پرونده حرفه ای سازی این باشگاه بسته شود و آبی ها بتوانند جواز حضور در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را بگیرند. حالا پروژه بعدی مدیران استقلال باید این باشد که پول شفر را پرداخت کنند تا پنجره جابجاییی آبی ها باز شود.

در شرایطی که شب گذشته سرپرست باشگاه استقلال از پرداخت مطالبات مدافع ملی پوش پرسپولیس حرف زد، این موضوع به نظر نمی رسد صحت داشته باشد. شب گذشته احمد مددی سرپرست باشگاه استقلال در گفتگویی و در رابطه با بدهی های باشگاه استقلال از جمله محمد حسین کنعانی زادگان اینطور حرف زد و گفت: بله؛ آنها پرداخت شده و هیچ مسئله ای از این بابت نداریم. یک سری مشکلاتی مثل دارالترجمه بود که آنها را هم رفع کردیم تا مسئله ای وجود نداشته باشد.

با این حال خبرهایی که از ازبکستان محل برپایی اردوی تیم ملی برای دیدار محبت آمیز با ازبکستان به گوش می رسد، حداقل نشان از عدم پرداخت مطالبات باشگاه به محمدحسین کنعانی زادگان بازیکن سابق استقلال ندارد و آنطور که او روز گذشته در لایو اینستاگرامی خود تاکید داشت، قصدی هم برای بخشش مطالبات خود ندارد.

این موضوع و پرداخت مطالبات کنعانی زادگان حالا در شرایطی از سوی سرپرست باشگاه استقلال مطرح شده، که غفلت و پشت گوش انداختن در پرداخت بدهی هایی که باشگاه دارد، ممکن است منجر به حذف استقلال از حضور در بازی های لیگ قهرمانان آسیا در فصل پیش رو شود و مجوز حرفه ای باشگاه صادر نشود.

این روزها شرایط باشگاه استقلال به هم ریخته و برخلاف باقی تیم های لیگ فزونی، نه سرنوشت مربی فصل آینده این تیم تعیین است و نه سرنوشت مدیرعامل این باشگاه... در همین شرایط مطالباتی که استقلالی ها باید پرداخت کنند هم ممکن است تبدیل به دردسر بزرگی شود. مدت هاست طلب وینفرد شفر پرداخت نشده و حتی زمانی که مبلغ 10 میلیارد تومان به حساب باشگاه استقلال واریز شد هم این طلب از سوی مدیرعامل وقت آبی پوشان، احمد سعادتمند پرداخت نشد. پس از بسته شدن پنجره جابجایی استقلال به نظر می رسید آبی پوشان بلافاصله برای پرداخت طلب مرد آلمانی اقدام کنند که البته این اتفاق رخ نداد.

البته وینفرد شفر آلمانی به استقلالی ها تا آخر این هفته فرصت مجدد داده تا مطالبات او را پرداخت کنند و به نظر می رسد این موضوع در اولویت باشگاه استقلال باشد چرا که تا همین جای کار هم آبی پوشان از بسته بودن پنجره جابجاییی خود ضربه خوردند و باید پیش از جریمه های سنگین تر، طلب مرد آلمانی پرداخت شود.

از طرف دیگر هروویه میلیچ و شیخ دیاباته، دو بازیکن موثر استقلال در فصل گذشته هم آبی پوشان را تهدید کردند در صورتی که مطالبات خود را دریافت نکنند، از استقلال جدا می شوند. شرایط این دو بازیکن هم کمی هواداران استقلال را نگران کرده چرا که میلیچ و دیاباته اعلام کردند فقط تا دوشنبه منتظر طلب خود می مانند و حتی یک روز هم بیشتر به آبی پوشان وقت نمی دهند. با این شرایط باید دید سرانجام طلب مربی آلمانی و دو بازیکن فعلی استقلال به کجا خواهد رسید. استقلال از امروز باید دنبال تامین منابع برای پرداخت مطالبات خارجی ها باشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1201

به "بر خلاف ادعای مدیران استقلال؛ آبی ها هنوز با کنعانی زادگان تسویه حساب نکرده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بر خلاف ادعای مدیران استقلال؛ آبی ها هنوز با کنعانی زادگان تسویه حساب نکرده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید