انفجار شدید گاز در اهواز؛ 4 زخمی

به گزارش مجله مدیریت ناب، مدیرعامل سازمان آتش نشانی اهواز از انفجار و آتش سوزی شدید در بلوار کارگر اهواز در اثر گازگیری در محل غیرایمن خبر داد.

انفجار شدید گاز در اهواز؛ 4 زخمی

امیر نجفی ، مدیرعامل سازمان آتش نشانی، اهواز گفت:

ساعت 22:18 یکشنبه، 29 فروردین ماه، طی تماس تلفنی با سامانه 125 سازمان آتش نشانی، حادثه انفجار و آتش سوزی در بلوار کارگر، روبه روی کوی شهرک برق اطلاع داده شد.

وی ادامه داد که آتش نشانان 4 دقیقه بعد با تمام تجهیزات اطفاء حریق و امداد نجات در محل حاضر شدند و پس از آن فرمانده تیم عملیاتی در بدو ورود به صحنه و کانون حادثه مشاهده کرد انفجار و آتش سوزی سنگین در مکان غیرمجاز و غیر ایمن گازگیری سیلندرهای LPG رخ داده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به شدت این حادثه گفت که این انفجار به حدی بود که دو دستگاه خودروی پراید در محل، صددرصد منهدم و چهار نفر از حاضرین در محل دچار مصدومیت و سوختگی بسیار شدید شدند که برای مداوا به بیمارستان سوانح سوختگی اهواز انتقال یافتند. خسارات بسیار زیادی نیز به کارگاه غیرمجاز وارد شده است. بر اثر این انفجار تعدادی از شیشه های ساختمان های همجوار شکسته و قطعاتی از بدنه خودروها به پشت بام های ساختمان های همجوار پرتاب شده بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:

در این عملیات پنج دستگاه خودروی اطفاء حریق، دو دستگاه خودروی امداد و نجات و یک دستگاه تانکر پشتیبانی شرکت داشتند.

منبع: کجارو / khouzestan.isna.ir
انتشار: 6 فروردین 1401 بروزرسانی: 6 فروردین 1401 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1951

به "انفجار شدید گاز در اهواز؛ 4 زخمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار شدید گاز در اهواز؛ 4 زخمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید