افتتاح و کلنگ زنی381 پروژه عمرانی و طرح مالی در کهگیلویه و بویراحمد طی دهه فجر سال جاری

به گزارش مجله مدیریت ناب، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی 381 پروژه عمرانی و طرح مالی طی دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان اطلاع داد.

افتتاح و کلنگ زنی381 پروژه عمرانی و طرح مالی در کهگیلویه و بویراحمد طی دهه فجر سال جاری

جهت دریافت مشاوره خدمات موشن گرافیک از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی سناریو تا ساخت تیزر و موشن گرافیک حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

حسین کلانتری روز شنبه 12 بهمن ماه در نشست خبری به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اضافه نمود: 1476پروژه و طرح در دست اجرا در استان داریم که از اعتبارات استان در امسال ابلاغ اعتبار داشتند.

وی اظهارکرد: مجموع اعتبار این تعداد پروژه 1410 میلیارد تومان است که 1056 میلیارد تومان استانی و 344 میلیارد تومان ملی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 381 پروژه و طرح در سطح این استان افتتاح و کلنگ زنی می گردد.

کلانتری توضیح داد: از این تعداد 304 پروژه و طرح افتتاح و عملیات اجرایی 77 پروژه و طرح نیز شروع خواهد شد.

وی ادامه داد: در دهه فجر سال گذشته 570 میلیارد تومان پروژه و طرح کلنگ زنی افتتاح شده بود که در دهه فجر امسال 944 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می گردد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح نمود: طی دهه فجر سال 97 برای 2230 نفر اشتغالزایی شده و در دهه فجر امسال نیز برای 3284 نفر اشتغالزایی ایجاد خواهد شد.

کلانتری در پاسخ به این سوال که برای پیگیری مشارکت حداکثری در بعضی حوزه های انتخابیه که حضور همه سلایق را نداریم و مشارکت سرد است، تاکید نمود: از مراجع ذی صلاح برای افزایش مشارکت با حضور همه سلایق درخواست نموده ام.

وی اعلام کرد: هرکس رای بیاورد و مردم انتخاب نمایند نماینده مردم می گردد و برای ما مسئولان و مجریان انتخابات مهم اینست که جهت سالم در انتخابات طی گردد و اعتماد مردم به دست اندرکاران ایجاد گردد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: رقابت و مشارکت حداکثری را دنبال می کنیم و برای این مساله با مقامات مسئول صحبت نموده ایم.

کلانتری گفت: حضور کارمندان در متینگ ها و محفل های انتخاباتی در تایم غیر اداری بلا مانع است، حضور مدیران در محافل انتخاباتی ممنوع است و نباید از بیت المال، وقت و امکانات اداری له یا علیه داوطلبی استفاده گردد.

وی اضافه نمود: با متخلفان انتخاباتی طبق نظر دستگاه های مسئول و نظارتی برخورد لازم خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: رسانه ها یاری نمایند تا مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم گردد اما استرس، اضطراب و نگرانی ها را کاهش دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 719

به "افتتاح و کلنگ زنی381 پروژه عمرانی و طرح مالی در کهگیلویه و بویراحمد طی دهه فجر سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح و کلنگ زنی381 پروژه عمرانی و طرح مالی در کهگیلویه و بویراحمد طی دهه فجر سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید