اشتغالزایی برای شرکت کنندگان رشته پوشاک طرح توسعه مشاغل خانگی

به گزارش مجله مدیریت ناب، رئیس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی از ایجاد اشتغال برای نخستین گروه از شرکت کنندگان رشته پوشاک خراسان شمالی در قالب اجرای طرح الگوی نوین مشاغل خانگی اطلاع داد.

اشتغالزایی برای شرکت کنندگان رشته پوشاک طرح توسعه مشاغل خانگی

به گزارش خبرنگاران، دکتر رضا شاهین فر با بیان این که فاز دوم و سوم طرح ملی الگوی مشاغل خانگی در استان در حال اجراست، اظهار کرد: نخستین گروه از متقاضیان رشته پوشاک پس از آموزش های عمومی و ارائه مشاوره های مورد احتیاج، جهت اتصال به پشتیبان معرفی شده اند.

وی ادامه داد: گروه های بعدی نیز به تناوب به پشتیبانانی که از قبل آمادگی خود را جهت همکاری در طرح، اعلام داشته اند معرفی خواهند شد.

رئیس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی اضافه کرد: 2580 نفر در استان در طرح ملی الگوی نوین مشاغل خانگی ثبت نام کردند.

وی اضافه کرد: کارگاه های آموزشی برای شرکت کنندگان در این طرح در حال برگزاری است و معرفی داوطلبان به شرکت های پیروز و برقراری ارتباط آنان با بازار در برنامه است.

وی اضافه کرد: در این راستا آموزش های عمومی و تخصصی رشته های پرورش قارچ، گیاهان دارویی، گل محمدی، نساجی سنتی، زنبور داری و کرم ابریشم و همچنین آموزش های عمومی گلیم و آزمون معین سطح رشته مترجمی زبان نیز صورت گرفته است.

طبق اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی خراسان شمالی، الگوی جدید توسعه مشاغل خانگی توسط جهاد دانشگاهی با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با هدف استانداردسازی محصولات، ایجاد برند ملی و فروش و اتصال به بازار محصولات خانگی در استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، کردستان، کرمانشاه، لرستان، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان غربی، ایلام به صورت پایلوت در حال اجراست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 131

به "اشتغالزایی برای شرکت کنندگان رشته پوشاک طرح توسعه مشاغل خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتغالزایی برای شرکت کنندگان رشته پوشاک طرح توسعه مشاغل خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید